Nei, har hatt den i kikkerten men er redd den går fra meg denne gang, lykke til
Falt endel tilbake, tester bruddet nå. Lite tilsalgs oppover. Spreaden er stor.
Nå er ikke jeg helt 100% stø på prissetting, men såvidt jeg kan forstå så vil vel en P/E på 10 tilsvare en kurs på ca 5 kr dersom man bruker midtverdien av selskapets guiding på ca 50 mill overskudd for 2019.
Dvs kursen er fremdeles for lav dersom de møter sin egen guiding og man syns P/E på 10 er rimelig. Eller tar jeg feil nå?
Chartet ser fremdeles bra ut, det er vel bare et tidsspørsmål før denne bryter oppover.
CMD om en drøy måned, satser på det kommer noen saftige nyheter her.
Hvordan er status i NAPA?
Er det kun trading av medlemmer her inne eller er det noen fundamentalister som kan si noe om utsiktene?
Hehe, stillheten sier vel sitt…
@Konamixx har begynt å kikke på den. Han kan sikkert si noe om tallene
Det fundamentale for meg som informatikk-forsker er at NAPA har plassert seg i en mega-trend. Derfor økte jeg beholdningen hele vår og sommer mens kursen sank og vi ventet på Q2-oppdateringen. I mitt internasjonale nettverk har mange av de som jobber med cloud, systems, OS, og ytelse i datasenter osv. begynt å jobbe med hardware-nære løsninger. Flaskehalsen for slike systemer har flyttet seg, og derfor må vi begynne å gjøre mer i hardware. Mye nettverkshardware kommer derfor nå med programmerbare FPGA-prosessorer, noe som gjør dem universelt mye mer fleksible enn custom-løsninger slik som NAPA hadde før.
FPGA-løsningene NAPA selger nå er ekstremt tidsriktige, og med de rette kontaktene, gode produkter og gode selgere kan dette gå veldig veldig bra. Jeg har troa på Lars Boilesen, han har gjort dette før. Resten kjenner jeg ikke like godt men jeg har troa på at det er et bra team der nå.
NAPA er derfor min største aksjepost p.t.
Bruddet er opp er vel i ferd med å bekreftes, kronn begynner å tusle til seg
Ja @Kronn, har vært en jevn stigning og bruddet er bekreftet men savner den skikkelige antenningen. Tror vi kan håpe på noe juice ved CMD. Den kan lett doble seg på sikt, på kort sikt har jeg 5.25 som target
Nydelig video. Illustrerer fint det jeg har skrevet om tidligere her.
og forresten nå tar vi av igjen!!! R/T 5.24.
Urolig bra timet inngang her @Nocturne, den ligger på target du hadde ovenfor her, solgt eller tror du på en videre nordlig retning?
Kunne tenkt meg litt mer press fra kjøperene her den ligg no, ellers er eg redd den siger noe tilbake, eg satser på noen dager til å ser det ann mot q rapport
Hehe, jeg må begynne å lese mine egne analyser skjønner jeg Nei, jeg solgte med gevinst i går, angrer jo selvfølgelig litt nå men går den videre så får det bli uten meg. Så tendenser til en dipp i chartet i går og tenkte å prøve å få billigere inngang men det var ganske risikabelt som du ser
Nå har jeg spotta en tilsvarende formasjon i HUNTER så midlene er omplassert der (og denne gangen skal jeg la den få tid til å ta ut potensialet).
Så er vi i «nye» ATH-terrenger, hvis man regner den nye tiden som etter nær-døden i sommer. Meget fornøyd med det som skjer nå. Easy does it…
+7% r/t… easy does it!
og denne er 7 timer gammel: https://www.prnewswire.com/news-releases/napatechs-smartnic-based-solution-dramatically-boosts-suricata-performance-300947885.html
Bra med omtale. Videoen som omtales ble vel linket til her i forumet for noe tid siden, så den er ikke helt ny.
Produktet fungerer. Så blir det spennende den 5. om det kan omsettes i salg…