Kaydence er. Verdt. Min 20 kr basert på patenter.
Både. På. Claims innen omega 3 og pure produksjon.
Menaq7 er verdt. Knapper og glansbilder uten Kaydence!!!
Dette vet Bohan,og jeg kan Garantere at han selger ikke videre for 5kr!!!
Sitt på Kaydence aksjene deres
Det tviler. Jeg. Sterkt på !!!
Har du lest pressemeldingen jeg lenket til? Så den komplette aksjonærlisten til Kaydence (på fs sitt forum tror jeg). Om du har den kan du bare begynne å plusse sammen de på topp til du kommer til 80%.
Ja jeg. Ser det.
Men det er det vi ikke ser.
Det lukter Dritt!!!
Har. Fulgt Nattopharma siden start,og jeg kan. Garantere at det er mye grums her!!!
Natto får grums til å se rent ut.
Helt klart mye grums her, men jeg fikk 128% fortjeneste (250% før jeg kjøpte meg opp på 30kr), så jeg er i bunn og grunn fornøyd.
Ja, hadde jeg fått det dobbelte hadde jeg vært superfornøyd, men har tross alt tjent flere millioner - så får jeg ta siste dobblingen et annet sted
Jeg synes jo det er litt morsomt med aksjer sånn som dette, hvor det tar “evig lang tid” å få betalt, men når man først får betalt, så er det så det monner. Jeg ser gjerne etter aksjer som dette. Den forrige jeg fant var Nekkar som har gått fra 2-3kr til 8-9kr på mindre enn et år.
Nå sist har jeg kjøpt Komplett Bank (den har gått 30% på 4mnd) og mente at den fint kunne doble seg fra 7 til 14kr, og nå står den i nesten 10kr. Det var en underdekket aksje med liten omsetning og god kontantstrøm. Selv på 14kr vil den være billig med dagens resultat, men de guider 5-10% vekst i år.
Det er morsomt med aksjer som ikke trenger å vokse eller forbedre resultatet for å gå opp i kurs, de må bare bli lagt merke til. Jeg tenker på det som at det er en naturlov som tilsier at de skal opp.
Hadde vært et godt tidspunkt for kappa å komme på banen nå.
Det kjøpes fortsatt på 35.2. Det er jo i utgangspunktet tapte penger. Kan det komme et stunt fra Kappa?
Spørs om de bare kjøper stille og rolig rundt 35
NATTOPHARMA
Continued strong performance (Nordea)
2021-03-10 07:00
NattoPharma’s 2020 results exceeded our expectations and the outlook for 2021 onwards with regards to sales growth and operating margins is better than we previously anticipated. Hence, we increase our EPS estimates for 2021-22 by 39% and 26% to NOK 1.23 and NOK 1.60, respectively. For 2023, we forecast EPS of NOK 2.04. On the back of improved profitability, we increase our fair value range to NOK 25-30 (NOK 22-26), implying 2021E EV/EBITDA of 10.3-12.4x. According to a press release dated 2 March 2021, Lesaffre has offered to acquire NattoPharma at a price of NOK 35 per share given a 66.67% acceptance level. This condition is expected to be satisfied. Nordea is acting as receiving agent in the offer. Marketing material commissioned by NattoPharma.
Nordea Research
Cost of equity 14.0%
Ja vel, 14% er jo ganske høyt avkastningskrav i dag.
Også verdt å merke seg:
EBITDA margin i estimatet 17.7% vs guiding på 17-21%
Vekst 20.4% vs guiding 20-30%
De har virkelig lagt seg på lower-end av guidingen.
Og til slutt har de så klart tatt bort hele peer gruppen.
Ellers kunne de jo ikke anbefalt budet?
NattoPharma ASA: Voluntary offer - clearance under Norwegian merger control rules obtained
Når lukkes muligheten for motbud? Dvs. når er salget skrevet i stein.
Det er vel først om de når 90% som ikke vil skje dersom Kappa ikke aksepterer budet. Men husk at 2/3 har allerede bundet seg til dette budet og da er det bare resterende aksjer som er i fritt spill.
skal si Kappa går stille i dørene.
en liten del av meg tror at planen til Kappa er å selge seg selv til Lessafre også, eller å inngå et partnerskap.
vurderer å selge meg litt eller helt ned i det åpne markedet.
Sannsynligheten for at det skjer noe er nok ganske lav, men jeg venter ut de siste dagene.