Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

Nær framtid var visst 3 timer senere!

Eller, det kommer litt an på hvor mye du krever å tjene på traden. Neste trigger som jeg ser det er hvis de melder at produksjonen går på skinner :stuck_out_tongue:

2 Likes

hehe, gikk fort litt ned igjen ja og blir spennende å se hva den slutter på.
Når jeg først gjør en sånn trade på en nyhet, liker jeg å vente en uke eller to til meldingen er “glemt” litt igjen, før jeg eventuelt legger ut litt “bunnsnøre”. Har egentlig ingen konkrete kursmål der enda - bare billigere enn jeg solgte på i dag. :slight_smile:
Jeg er jo i utgangspunktet positiv på lengere sikt her, og får jeg ikke kjøpt de tilbake er jeg fortsatt godt med.
Enig i neste trigger.

2 Likes

Jeg liker logikken, om en uke så burde alle traderne ha kommet seg ut av aksjen.

1 Like

Samtidig synes jeg 10 burde bli en ny bunn nå som de som kjenner caset betaler 12.50, men vi får se.

Kanskje indere som kjøpte 560 tusen aksjer på 12.50 kan åpne opp konto hos nordnet?

Hadde jeg vært den parten som kjøpte aksjer for 12,50 nå, så hadde jeg satt av noen millioner til å støvsuge markedet under 12,50 med jevne mellomrom.

4 Likes

Tilbake til hverdagen

Eller pullback til SMA50 før videre oppgang?

1 Like

Har lekt meg litt med ordre i dag, og med så lavt volum og høy spread, styres den i veldig stor grad av roboter, ser jeg.

1 Like

Må litt høyere enn det iflg Ichimoku cloud, hvis ikke, så er aksjen i ingenmannsland (9,23 - 9,41):


Teknisk, så synes jeg det fortsatt ser veldig svakt ut.

Og det stemte denne gangen også!

Note to self: det er lov å gevinstsikre litt, og heller kjøpe opp igjen på en dipp?

Jeg føler meg rimelig trygg på denne.

2 Likes

Gikk fort dette gitt. Jeg har allerede fått kjøpt tilbake nesten alt jeg solgte i går, så sier meg fornøyd med den traden der. :blush:

2 Likes

Det er ikke mange aksjer tilgjengelig i Natto. Topp 20 sitter på 72.97% av aksjene.

Aksjonæroversikt oppdatert 30 okt:
http://www.nattopharma.com/investors-relations/share-information/20-largest-shareholders/

2 Likes

Tror den som handler med nordea er mindre fornøyd :wink:

1 Like

Leverandøren vår ønsker å kjøpe aksjer for 7 millioner kroner på 12.50, ønsker du selv noen aksjer på 9.50?

Nei da selger jeg heller

1 Like

Denne aksjen passer tydligvis ikke tidshorisonten til så mange investorer.

5 Likes

Har tidligere i denne tråden vært svært kritisk til noen av menneskene involvert i dette selskapet, men det ser rett og slett ut som at de er på vei til å gjøre solid butikk av Vitamin K2

Jeg kjøpte mer i går til 9.15

6 Likes

Nå er det i hvert fall litt mer action enn vanlig

09:09:59 46 891 10.45 Auto trade SB1M DNM

3 Likes

New MenaQ7® Vitamin K2 Patents Grante

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171107.OBI.20171107S8

3 Likes

Fiffig, her er et helseprodukt som kombinerer OmeGo fra Hofseth og MeanQ7 fra NattoPharma:

3 Likes

NattoPharma is pleased to invite investors,
media and others to a Capital Markets Day and business update to be held on
December 5th, 2017.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171108.OBI.20171108S37

1 Like

Får satse på at vi får noe mer konkret om H2 enn 30-40 MNOK i omsetning for H2? Positive nyheter vil jo være hvis de sier at de har produksjonen på plass og at de vil endre opp i øvre enden av tidligere guidet område.

1 Like