Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

12/12-2017 19:30:11: (NATTO.OAX) NATTO: Private Placement of NOK 9,6m in PharmaCo AS fully subscribed
OSLO, NORWAY (12 December 2017) - The subscription period for the placement in
PharmaCo AS of NOKM 9,6 ended today at 13.00 CET.

The placement is fully subscribed. The payment will be debited direct to each
subscriber’s bank account at Wednesday 13th December.

It is expected that the registration of the placement in Foretaksregisteret and
further issue and transfer of new shares will take place before 31st December
2017.

1 Like

Har nå oppdatert denne med den siste guidingen vi fikk i presentasjonen fra kapitalmarkedsdagen. Tippekonkurranse: i hvilket år var aksjekursen høyest?

20

3 Likes

Jeg går for 2012! :smiley:

1 Like

Market cap (har tatt med forandring av antallet aksjer)

14

1 Like

Jevn og fin stigning! Hvis man kjøpte på bunn alle årene. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ser ut som du får 20,8% mer enn du har rett på.

Egentlig mindre enn jeg ville tippet, så da har nok de fleste tross alt tegnet seg.

2 Likes

Hvor har du lest det? Jeg har ikke hørt et pip…
Blir nå spennende uansett.

Edit: da får jeg min 20,8% overtenning.

2 Likes

Det forumet vi ikke nevner ved navn her :slight_smile:

1 Like

Ha ha ha ha:joy:
Det viser jo at det kommer nyttig info derfra også…

1 Like

Du finner tildelingen på vps investortjenester :grinning:

1 Like

Har tenkt å prøve meg som market-maker i NattoPharma. Jeg har tenkt å kjøpe billig og selge dyrt. Er jo latterlig med en krone forskjell på bid og ask. :smiley:

Kjøpte litt i dag på 8,89, er bare å kjøpe de samme aksjene på 9,90, 20% under prisen på emisjonen for noen uker siden. :slight_smile:

5 Likes

Fin tanke det. Trilla litt sånn der selv, men blir ikke så mye ut av det ettersom volumet er så lite (selv om prosentene er fine).
For meg har det heller funka å fiske lavt over tid og selge litt større volum på nyheter når omsetningen tar seg opp.

6 Likes

Litt action i dag

45 000 9,06 15:09:36

3 Likes

Solgte de litt billigere enn 9,90, fisker nå på 9,15. Jeg kan godt være market-maker og tjene litt penger på det. Satser på at folk går lei, selger billig og kjøper tilbake dyrt når aksjen går. :wink:

1 Like

Fikk aksjene min på 9,15 i dag, de er nå lagt ut til salg litt dyrere. Det er virkelig småpenger i hver trade, men hvis jeg klarer å gjøre en slik trade i uka, så blir det penger av det til slutt. Har en større post jeg ikke har tenkt å selge noe av, ble bare så lei av å se 1kr+ i forskjell på ask/bid. :stuck_out_tongue:

1 Like


Etter investorpresentasjonen i mai er kursen minst 15 kr. Bare å laste!
Får vi en DCF analyse som beregner 70% vekst i 2018 og
20% for de neste fire, så burde kursmålet for 2018 være rundt 13,5 (30% rabattert!)
25% for de neste fire, så burde kursmålet for 2018 være rundt 16,7 (30% rabattert!)
30% for de neste fire, så burde kursmålet for 2018 være rundt 21,1 (30% rabattert!)

Skulle gjerne lagt mer til grunn, men husene er konservative!

1 Like

Fikk et vitamintilskudd av søsteren min som mente jeg burde få i meg mer vitamin D. Det var også vitamin K-2 i tilskuddet. Hun sa det var fra en kvalitetsprodusent, så måtte nesten sjekke, og ja, K2-vitaminet er produsert av NattoPharma. :smiley:

4 Likes

“Vitamin K2”

3 Likes

Gått fra “25” til “100” på 6 år, eller 25% årlig vekst

Jeg tror det er like naturlig med Vitamin K2 tilskudd som det er med Vitamin B12 tilskudd

3 Likes

Jepp

I det store bildet, sammenlignet med andre ting, så er nok interessen rimelig liten, men trenden er god

1 Like