Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

Spørsmålet er hvordan de har kommet fram til estimerte finansinntekter på 20 mnok i 2022, virker ganske høyt synes jeg.

DISCLOSURE OF LARGE SHAREHOLDING

1 Like

Emisjon på 11.50 er fullført og aksjen ligger nå og vaker under 8 kroner. Kan ikke forstå noe annet enn at vi står foran en stor reprising i løpet av 2020. Noe positivt rundt videre finansiering av Kaydence hadde nok hjulpet på kursen.

3 Likes

APPOINTMENT OF NEW CFO

Tata, KPMG, Maersk og nå NattoPharma :slight_smile: Blir spennende å se hva han får til

https://www.linkedin.com/in/robertschrama/

1 Like

Fra Norne

"Liquidity concern solved; strong 4Q results expected

We keep our Buy recommendation and a target price of NOK 11/sh ahead of the NattoPharma’s 4Q19 report on February 19th. The company has improved its cash position by completing a private placement with gross proceeds of NOK 14.2m at NOK 11.5/sh, implying a 46% premium to that day‘s closing price. We positively view this transaction which should put NATTO on the path to continued strong growth. Buy recommendation is reiterated at an unchanged TP of NOK 11/sh under a lower discount of 10% to the DCF valuation."

4 Likes

Screenshot 2020-02-06 10.42.23

6 Likes

Nå må/bør dere som ønsker å tjene penger kjøpe dere inn i Natto. Les selv kvartalsrapportene og se på guidingen fra ledelsen. Denne kan doble seg løpet av kort tid.

Sjur Thorsheim som sitter i styret kjøpte i desember aksjer for litt over kr 5 mill til kurs á kr 11,50 pr stk. Dette gjorde han til tross for at aksjen på den tiden ble omsatt for rundt kr 8,-
Hvorfor det tro?
Jo, han vet at han kommer til å tjene penger på det, mye penger.
Norne har anbefaling på kjøp, fair price kr11
Nordea hadde etter fremleggelsen av Q3 anbefaling: fair valmue range of nok 12-16,-

Sjur vet bedre, han er tross alt Natto`s største aksjonær og innsider. Han forventer nok en betydelig høyere kurs i tiden fremover.

Mitt tips er:
Etter fremleggelse av Q4 (19.02.2020) = kr 14-16,-
Q1 2020, (06.05.2020) = kr 18-20,-

Ja jeg tror på en dobling i løpet av ca 3mnd.

3 Likes

INVITATION TO PRESENTATION OF FOURTH QUARTER AND PRELIMINARY FULL YEAR 2019 FINANCIAL RESULTS

Hvordan stiller man spørsmål under QA Session…?

1 Like

Er litt usikker Oxion, men mener å huske at det er et felt for "ask a question"når du har fått opp presentasjonen. Men det tryggeste er nok å sende en mail til Kjetil Ramsøy ang. dette.

1 Like

Skal 2020 bli året da vi som har vært tålmodige aksjonærer her endelig kan begynne å høste fruktene?

Screenshot 2020-02-13 17.42.49

Er vel forventet noe negativt rundt Kaydence nå i Q4 rapporten, men mye tyder på at 2020 kan bli et bra år for NattoPharma og oss aksjonærene.

4 Likes

Volumet har begynt å ta seg opp en god del

4 Likes

Bare dumt den seg nedover…

Opp på lavt volum. Ned på Høyt. (Intradag)Ikke veldig bra kjøpssignaler. Selv om jeg har kjøpt litt :wink::man_shrugging:t3:

1 Like

RECORD STRONG END TO 2019

2 Likes

Hva tenker du om dette @holmes?

Leverer på drift og guider høy vekst.
Men tar en stor nedskriving:

OPTIONS GRANTED

Tallene og guidingen var veldig bra. De slår estimatene til Norne så da blir det interessant å se om det kommer en oppjustering av kursmålene derfra snart.

Nedskrivingen var ventet, egentlig hadde jeg forventet en større nedskriving, så det er tydelig at de fortsatt har et (lite) håp om at Kaydence kan overleve.

1 Like

Takk for svar. :blush: