Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

Så, de var rett under flagg-grensen og kjøpte seg til rett over flagg-grensen. Den eneste logiske grunnen til å gjøre det er jo at du har tenkt å øke, men ikke vil ha en flagg-melding når du setter i gang! Utenom det, så var det her jo ikke akkurat store greiene. Til og med jeg har jo økt med mer enn dette de to siste kjøpene mine i år.

Må le litt av meg selv da, men jeg er skikkelig utålmodig etter at noe skal skje i aksjen, selv om jeg vet at hvis alt går etter planen, så kommer informasjonen til å komme som små drypp spredt utover hele året som sender aksjen opp 0,25% - 0,5% om dagen. Eller 50-100% i året. Som Kitron. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Snakk om å snitte seg inn :slight_smile:

Pro AS (Sjur Torsheim) ved utgangen av hvert år

2017 879 263
2016 857 387
2015 738 751
2014 536 504
2013 295 247
2012 222 381
2011 51 673
2010 10 508
2009 -

4 Likes

Låner fra @Nocturne

Milliardær Sjur Thorsheim forvandlet to millioner til millardverdi i Sector Alarm nå har han flagget 5% eierskap i NattoPharma

8 Likes

Prøvde å plukke på 9,60-9,70 i dag tidlig, men det kom (merkelig nok…) en kjøpspost 1 øre høyere hver eneste gang.

3 Likes

Ok for me.
Me want be Ugly rich Natto
Me want be Ugly rich Nano
Me want be Ugly rich PCIB
I’m ready for it :sunglasses:

3 Likes

Det var meg :wink: prøvde meg selv og la meg et hakk over hele veien :smiley:

@Larsen Trodde du ikke hadde tro på produktet? :stuck_out_tongue:

1 Like

Prøver meg på en liten trade bare :slight_smile: Fikk dog ingen aksjer.

1 Like

Fin arbitrasje hvis man får til en trade, men det blir neppe med noe stort beløp :wink:

1 Like

Prøvde meg med 10K aksjer :wink: Vi får se en annen dag.

1 Like

La meg til slutt ett øre under ask (9,95), men feiga ut og la inn på nytt på 9,65. :smiley:

Tror ikke du får den noe billigere enn 9,60 - 9,70, synes det ser ut som vi er i en relativt bratt opptrend, som vel begynte når de begynte å levere det de guidet.


Hvis man ser på linear regression channelen, så stemmer den overraskende godt med motstandene på 9,60 og 11,20 fra 2015. Tipper vi vil se en break-out av den horisontale trenden, seneste om 3-4 måneder, når den blå støttelinjen når 11kr. Etter det er det vel ikke noe særlig motstand før på 16-17kr?

Ok, dette var uncanny når jeg viste et par år til. 11kr er visst et svært viktig nivå for Natto:

6 Likes

Det var et meget godt svar. Takk :slight_smile:

1 Like

Så, da har det gått litt mer tid, og aksjen vaker rett på oversiden av den blå linjen her:
Fra 9 dager siden:

Fra i dag:


Nå skal det bli interessant om den støtten holder. En positiv nyhet hadde nok gjort seg. :wink:

Ser fortsatt OK ut, etablerer den seg under 9 vil det være negativt.

Noen burde sende en mail til IR hos Natto og spør om de har betalt for analysene av Indep ( noe de garantert har).

3 Likes

Moro med litt omsetning i dag da, kan ikke se noe news

Kan det være Sjur Thorsheim som laster videre?

Det er lov å håpe.
Så litt skummelt ut når den vaket under 10kroningen, så det er morro å se at den har omsetning på høyere kurs.
Men fortsatt ikke veldig sprek omsetning :grin:

2 Likes

Det er en topp 20 aksjonær som har solgt 100 000 aksjer for å laste opp i NEL, så det er nok en av forklaringene til den litt svake kursen den siste tiden, det er en del i denne aksjen som er såpass lite omsatt selv om det ikke er så voldsomt i absolutte tall. I hvert fall hyggelig at det er andre aksjonærer som viser at de tar på 10 kroner uansett hvem det er.

3 Likes