Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Kjøpt litt til i dag, er nervøs om dagen så ikke for store summer :sweat_smile:

Det blir nevnt syncrolift, intelliwell, fizk, starfish og skywalker. Men man skal ikke glemme Techano :man_shrugging:
Eller evt alle disse i sammen

2 Likes

Ikke kommet melding om tilbakekjøp for forrige uke enda. Betyr det at de ikke gjorde noe tilbakekjøp, eller er den en annen årsak?

1 Like

Nekkar ASA: Invitation to presentation of Q3 2023 financial results

Kan et selskap være forhindret fra å kjøpe aksjer pga kjennskap til innsideinformasjon på samme måte som enkeltpersoner i et selskap?

“The share buy-back program will be managed by an independent financial investment firm, which will make its trading decisions regarding the timing of the share repurchases independently of, and without influence by, Nekkar.”

1 Like
1 Like

Nekkar ASA: Syncrolift awarded USD 15 million newbuild project

15 Likes

Så, på ordreboken for 2025. Stor nok kontrakt til at det er 30% av den. :sunglasses:

5 Likes

image

3 Likes

Ser potent ut :slightly_smiling_face:

5 Likes

Altså, den koppen som overhodet ikke ser ut som en kopp kan du få billig av meg. Samtidig, så er jeg enig i at neste store motstand er ATH.

Skrev det første gang jeg postet formasjonen, men det viktige er at nkr brøt ned, holdt støtte og akkumulerte over en lang periode og er på hei opp over bruddet, så uansett formasjon, så har tydeligvis markedet troen, så blir tallene som kommer med å definere videre retning

Antakelser for Q3 rapport Nekkar 28.11.23

Revenue in excess of 130 MNOK (orderbok for 2023 i Q2 på 336 MNOK antar noko glipper inn i 2024 og meir i Q4 enn Q3)

EBITDA Margin in excess of 25% (aller helst over 30% på auka revenue)

Order intake på syncrolift 200 MNOK. 15 musd Indonesia 30 MNOK Europeisk skipsverft pluss antar litt mindre service. Altså Book to bill langt over 1.

Tender pipleline ganske lik som Q2.

Fiizk

Meir tall og informasjon om outlook vidare både med Starfish men og resten av Fiizk etter closing 21.09.23

Tall fra 2023

Techano

Tanker om nye kontrakter for fleire heiser (Agalas)

Fortsatt on track?

Info om marginer på Cranework. Over 20% ?

Kran blandet med seil, informasjon?

Intellilift

Revenue oppgang inkludert additional purchase order levert i Q3.

Meir info om nye rigger?

Marginer og net income her?

Skywalker

Fortsatt framgang i partnerskap

Mulig snart bygging til testing?

Meir informasjon om buyback eventuelt utbytte viss cash beholdning fortsetter å auke

I tillegg om mulig informasjon om enda fleire prosjekt/oppkjøp.

6 Likes

Den kontrakten de fikk med Transocean på èn rigg er etter det jeg kan huske presentert som en suksess. Dersom dette faktisk stemmer, at det også er en suksess sett fra Transoceans synspunkt, hvorfor har vi fortsatt ikke hørt noe om en utvidelse for noen av deres øvrige drøyt 30 rigger? Håper derfor det kommer noen avklaringer rundt dette i morgen.

Eg trur at Transocean mfl rigowners vil sjå at Inteliwell funker over meir enn bare 2-3 måneder. I tillegg til at dei kanskje ønsker å sjå større del av kva Inteliwell kan få til noko som kan tyde på det med purchase ordren som blei nevnt i Q2 på meir i InteliAutomate.

1 Like

Godt poeng. Kontrakten ble offentliggjort i mai men det er nok fortsatt noe tidlig å vurdere hvor bra det har fungert, tok sannsynligvis også noe tid å få installert programvaren.

Vet at det har også vært en del usikkerhet irundt riggene bare i Norge, om de har hatt kontrakt osv. Det regner jeg med gjelder sikkert andre land også, så kan jo tenkes at slike ting må på plass først før det rulles ut til rigg etter rigg.

Ble det nevnt hvor denne kontrakten var, hvilken rigg eller område?

Snakk om TO Norge om eg ikkje husker feil