Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Evt at de fikk “kjøre på rødt” :slight_smile:

2 Likes

Transactions carried out under the buy-back program

Den rare koppen lever @christian :sweat_smile:

Det der er ingen kopp. Kanskje en klopp? :sweat_smile:

Bra moment oppover nå :sunglasses:

1 Like

Kr 11.50 om 1 kontrakt og ca 2 mnd😅

3 Likes

Økende interesse for Nekkar-aksjer kan det se ut som. Ikke den store omsetningen, men den har tikket jevnt og trutt oppover fra 9,00 og nærmer seg nå sterkt to-sifret aksjekurs. Og det forholdsvis raskt.

3 Likes

Klopp leverer han @Christian

La oss holde oss til ting som har med Nekkar å gjøre her, Klopp og annet møl har intet her å gjøre.

4 Likes

Litt oppmerksomhet i FA: (betalingsvegg).

7 Likes

Transactions carried out under the buy-back program

Nekkar fra 54:20.

4 Likes

Veldig bra. Disse to har forstått Nekkar mye bedre enn de andre pod-innslagene og analysene jeg har hørt og lest tidligere. Kort og greit, men de får med det viktige. Litt vel optimistiske til Fiizk og litt lite interessert i Techano som fort kan bli profitabelt allerede i 2024?

5 Likes

Noen som kan forklare meg litt om tilbakekjøp av aksjene? Det ble nevnt at det skal maks. Kjøpes for 80mnok.
Nå er det kjøpt tilbake aksjer for under 20% av den totale summen.
Er dette priset inn på forhånd eller vil det bli priset inn underveis? Hvordan fungerer dette?

Kursen har vel gått nærmere 40-50%, så noe av dette er nok priset inn.
I tillegg kjøper de bare hvis de mener det er fordelaktig kurs dvs. at selskapsverdien er høyere enn det kursen tilsier.

1 Like

Jeg tenkte i utgangspunktet Nekkar så litt toppish ut her, men synes nå det ser mer og mer ut som et flagg (tom kanskje et high-and-tight flagg).

2 Likes

Kanskje også teste her?

1 Like

Nekkar ASA: Letter of award for shiplift project to Syncrolift

11 Likes

Pent

Fint at de presiserer at det ikke er noe problem med kapasiteten :grin:

2 Likes

Så, 5 MUSD kontrakt og opsjon på 24 MUSD kontrakt

5 Likes