Er jo interessant å følge med på aksjonærlistene for de som har det
Noe du kan dele med oss som ikke har det?
Det er jo noe med det å være Insider da
Den er god Christian, da går jeg All in i Nekkar igjen her .!! Eller skal jeg det utifra listene ?!
Fristende men kanskje ikke så lurt akkurat nå ? Nei får se ann i morra eller en annen gang.? Ehh, hva var det med dem listene igjen.?? Må sjekke en gang til .
Insider er lurt å være for å sjekke Aksjonærlistene.
Flere insidere , mere penger til TI…
Jeg økte fra 67k til 72k. Lurt? Aner ikke, men med 12+ måneders perspektiv, så går jeg nok i pluss
Dette er btw basert på det tekniske, men det er bare en støtte i trenden fra mars 2020, ikke en horisontal støtte. Det er først solid støtte på 8kr
Med T+2 på aksjonærlistene, så ser vi vel først i morgen hvem som bidro til volumet på mandag. Ikke sånn åpenbart for meg hvem som vil ut fra listene p.t (for meg i hvertfall)
Ja, tror det kan være lurt å se litt lenger frem enn nesetippen her. Og du har jo en god nese for slike selskaper har jeg fått med meg, så du har nok en lang nese ( ren humor) …
Har en liten post her selv. Lykke til
Sammelign listene nå med listene for 26.04, så ser du i hvert fall et par som selger og et par som kjøper
Utfra det fundamentale, så tenker jeg vi er midt i “safe range” på 9-10kr med forventet vekst på 20% i år (av meg) og potensiale på 11-12 kr basert på 2021 tallene. Så har du Starfish/Skywalker som jokere du får gratis med på kjøpet.
Nekkar ASA: Notice of Annual General meeting 2021
Correction: Nekkar ASA: Notice of Annual General meeting 2021
“voldsomme” bevegelser her siste dagene. Men det kan virke som en del har tatt gevinst, og anser 9kr som safe. Uansett så vil jeg jo si caset er en del sterkere nå, enn det var sist selskapet var nede på 8kr. Vertfall hvis man skal tilegne Starfish/skywalker 5-10% verdi.
Har kjøpt litt i dag, mange dager med nedgang nå. Stoler på caset og @Christian😃
Har økt med 4k i dag og 5k i går. Har lagt inn litt ordre nedover.
En interessant nykommer på listene idag. Tydelig at fond utenfor Norge får øynene opp for Nekkar.
Hva tenker du om nekkar på 8kr igjen? Christian har vel snakke om «fair» value på 10-11kr.
Opprettholder de veksten sin så fremstår de jo relativt rimelig priset pdd.
Det er vel det siste jeg sa om saken
Jeg har satset på at Starfish og skywalker vil øke verdien på selskapet framover.
Vet jo at havvind er på full fart inn, reach subsea økte havvind ordre fra ca 20mnok til ca 50 mnok fra q1 2020 til q1 2021. De som skal sette opp havvind parkene trenger å effektivisere byggingen av disse.
Nekkar ASA: Invitation to Q1 business update
Oi, den var ny. Så koselig
Er koselig med oppdateringer en gang i kvartalet ja
Denne var vel ikke planlagt, var den?
Ligger ikke i kalenderen deres på hjemmesiden. Har de en overraskelse kanskje? Som krever at de opplyser aksjonærmassen litt?