Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Er du selger, Christian.?. :slight_smile: :sweat_smile:
Om ikke, så selger du Nekkar ganske så bra her på TI … :metal:

Nei, jeg har kjøpt 35k Nekkar i oktober og november :sweat_smile: :wink:

1 Like

Christian har så mange aksjer så han trader kursen opp og ned nå… Tvinner kursen rundt lillefingeren :smiley:

1 Like

Christian skulle meglet industriaksjer. Han er er en råselger kamuflert som en nerd :rofl:

1 Like

Hvor mange her har kjøpt sine Nekkaraksjer pga @Christian ?

• Jeg
  • Jeg og
  • Det var faktisk Fornybar
  • Hva er Nekkar?

0 stemmegivere

Litt kjipt at den ikke kan karre seg over 10 kr og bli der. Har surra lenge nok nå vel ? under 10 kr…

Hvor er alternativet : “Var all inn Nekkar helt til Fornybar entret tråden, da solgte jeg alt. Holder ikke på samme aksjer som en mann som ikke vet forskjellen på omsetning og omskjæring”.

4 Likes

Kjøpte Nekkar på samme tid som Christian trur eg.

Slitsomt å se han med 2000 posten her. :frowning:

Beste salgssignalet er ofte rett før det går opp :wink:

Kjøpte fordi @Christian, solgte fordi @Fornybar og kjøper ikke tilbake fordi @Konamixx :eggplant:

1 Like

Å kjøpe aksjer med dere er som å bowle med gjerde, ass. Alt blir strike.

Jeg kjøpte nekkar i 2019. 1 uke etter kjøp så kom McGregor saken opp og aksjen gikk ned 40% på en dag! Den svei litt. Husker dere? Geoff Gannon solgte også. Jeg beholdt men turte ikke kjøpe mer på 1.7 kr selv om jeg burde!

Dette er forresten et selskap jeg tror på long term og ser ikke bort fra at jeg holder i 10 år.

2 Likes

Jeg kjøpte og solgte før macgregor saken. Turte ikke sitte uten q tall å se på. Glemte aksjen fram til 2019q4 rapporten og kjøpte rett før Covid-19 krakket. Har kjøpt og solgt litt underveis, men sitter nå med det samme som max i 2020.

Samme antall aksjer antar jeg. Til 5x prisen. :slightly_smiling_face:

Sånn ca, har tapt litt på kjøp og salg da :stuck_out_tongue_winking_eye::joy: er vel ca 4x, :sunglasses:

4 Likes

image

2 Likes

Siden alle de kjekke nickene ser ut til å dukke opp på samme sted. Er dette Funcom 3.0 jeg har hørt så mye om? :sweat_smile:

2 Likes

Nei, Kitron 2.0 :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Skjønner - jeg som håpet at jeg endelig hadde funnet en ny aksje der jeg igjen sakte men sikkert kunne ha sett pengene mine fordufte mens jeg preiket hyggelig skit med håp om å nå opp til kanten av støvlene til @h3nk1 på memefronten. :laughing:

2 Likes