Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Sånn ca, har tapt litt på kjøp og salg da :stuck_out_tongue_winking_eye::joy: er vel ca 4x, :sunglasses:

4 Likes

image

2 Likes

Siden alle de kjekke nickene ser ut til å dukke opp på samme sted. Er dette Funcom 3.0 jeg har hørt så mye om? :sweat_smile:

2 Likes

Nei, Kitron 2.0 :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Skjønner - jeg som håpet at jeg endelig hadde funnet en ny aksje der jeg igjen sakte men sikkert kunne ha sett pengene mine fordufte mens jeg preiket hyggelig skit med håp om å nå opp til kanten av støvlene til @h3nk1 på memefronten. :laughing:

2 Likes

Nei, dette er for de som sakte men sikkert (50% årlig) vil tjene seg søkkrike. Tror du det etter en annen aksje :slightly_smiling_face:

1 Like

Hehe. Mottatt. Får holde meg til båtene mine og satse på at du kommer og løfter dem når de er fulle av penger :crazy_face::woman_shrugging:

1 Like

Hva var funcom 2.0? :thinking:

1 Like

Tapte noen penger på Funcom? Hvordan var det mulig da🤷🏻‍♂️

Funcom 2.0 var vel når ca når jesuspatchen kom og alt skulle bli så mye bedre (?)

1 Like

Funcom 2.0 var de som leverte Conan Exiles :sunglasses:

Ser at markedet allerede har glemt gårsdagens kvartalsrapport :joy:

2 Likes

Vi som har mer enn 1 aksje å bekymre oss for observerer mye annet rart i dag også :slightly_smiling_face:

6 Likes

Nekkar ASA: Mandatory notification of trade

God timing å melde et innsidesalg fra august på en av årets tyngste børsdager :ok_hand:t2:

1 Like

31 August 2021 :sweat_smile:

Kanskje de trodde det var 3 måneder som var fristen for å melde ??

1 Like

Mer som Funcom 1.0 etter siste børsmelding å dømme :wink: God helg!

2 Likes

Heisann. Har vært en rookie stille observatør på denne sjætten men SÆRDELES interessert i å lære mer om dette selskapet og ville finne ut om dette forumet var fornuftig da jeg er relativt fersk i aksje trading og drit lei trollingen på FA forumet der man ikke er interessert i andres meninger med mindre man er BULL. Og positivt overrasket over konstruktive innspill her.
Fikk først nyss om Nekkar via Aksjesladder og kjøpte meg inn på topp topp. Når det falt så prøvde jeg meg på å “buy the dip” som gikk bra inntil det dippet igjen:)
Solgte halvparten med tap mens jeg prøvde å lære mer om selskapet (lærer så lenge man lever …)
Jobbet som økonom i lang tid og har fulgt mer og mer på Nekkar for å prøve å finne ut hva som er feil men kan faen meg ikke finne noe! Eneste jeg har på selskapet foreløpig er en CEO som sier at “it is nothing interesting in our debt” eller hva han sa i siste Q3 guiding :slight_smile: Hans engelsk er sjarmerende sørlandsk men hvordan de bokfører tallene er nydelig konservativt så jeg er solgt på oppsiden så kommer til å fortsette å akkumulere aksjer i Nekkar hele 2022 også da nedsiden er minimal. Gleder meg til videre konstruktive meldinger da det er mye flinke folk aktive her :slight_smile:

6 Likes

Flott overskrift. Nettavisen får det til👍🏻
20000 aksjer er vel ikke noe å blåse opp.

Etter min mening så bør man holde aksjen så lenge det fundamentale går i riktig retning og aksjen ikke er alt for overpriset. Det mener jeg det har gjort med Nekkar selv om det naturlig nok er svingninger i prisen på en aksje. Så jeg mener det muligens var litt forhastet av deg å selge ut/inn etc… men hver av oss har ulik strategi. Men hvis eneste grunnen til at du solgte var at kursen gikk ned så mener jeg du bør ta en titt på strategien din :wink: