Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Avansa har oversikt over antall eiere på her aksje de har lista.

NKR | 2,25% | Nekkar | Avanza

6 Likes

Ser ut ifrå fiskeridirektoratet at det er rundt 6800 laksemerder i Norge. Prisen på Starfish frå Nekkar var vel 100-200000 viss eg ikkje tar heilt feil. I tillegg vil vel teknologien og software komme i tillegg. Ganske stort potensiale her og viss dette fungerer

1 Like

veit ikkje om denne er delt før, men er publisert 30,12. Handler om kontrakten i Chile.

Ellers lite nytt om nye større kontrakter. Einaste eg kan finne er at Darwin prosjektet nå har kome eit steg vidare og at byggekonsulent er blitt valgt.

4 Likes

Hmm, er det ingen som heier på Nekkar i dag ?! :slight_smile:
Fin oppgang i dag med volum. Dette er vel Gull…

4 Likes

Den er vel så underfulgt og oversett at få bryr seg.

Jeg heier! :clap:
Fin break-out på over middels volum og vi tar ut toppene i både juni og september. Bare april som gjenstår før vi har utsikt til horisonten :slightly_smiling_face:

3 Likes

Vi har kanskje brutt konsolideringsfasen nå? Forrige topp i april var 11.66. bryter vi denne er det vel lett å gå opp fra det nivået? Jeg er ikke så god på teknisk analyse

1 Like

Så fornøyd med at jeg valgte denne som min neste “satse på aksje” når den var på 9,5 (og på vei ned). Fulgte så inn med penger hele turen ned til 8,70 eller hva det nå var og helt til den passerte GAV igjen. Nå er det forhåpentligvis bare å njuta resan :wink:

5 Likes

Heilt ærlig syns eg at denne bør handle på over 15 utifrå resultat, vekst og opsjoner på ny tech.

2 Likes

“Det store bildet” chartet mitt ser slik ut:

6 Likes

Jepp da ser det helt klart ut som aksjen har brutt ut av en lang kanal

1 Like

Tydelig at noen er på Nekkar jakt her :slight_smile:

I dag er det oppe i 1257.

3 Likes

Nekkar holder stand mot en ganske så rød børs nå. Virker som billigsalget er over nå. Hvordan er det med Avanza @Christian , har dem økt noe i det siste ?

Ikke noe særlig. Nordnet AB kontoen har økt. Tilsvarer vel den norske zero kontoen, bare for svensker? Så oppgangen ser ut til å ha vært drevet av private.

Ser noe salg fra noen investerings-AS, men ikke noe trend der.

Spent på om støtten på 10,50 holder i dag.

Btw, tror whatever trend aksjen er i blir ignorert hvis det kommer en melding fra Nekkar. Det er lite volum i aksjen nå.

1 Like

Sykt sterkt av nekkar i dag. Ikke det jeg hadde trodd ville skje her. :cowboy_hat_face:

5 Likes

Ikke mye fart i Nekkar i dag. Fattige 42000 aksjer omsatt.
Tyder kanskje bare på at ingen vil selge her nå ?

Feil tråd, sorry :wink:

Notification of large shareholding

Hei
Er det noen god forklaring på hvorfor vi faller ned over 7% i dag. Høyt volum også