Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Jeg heier! :clap:
Fin break-out på over middels volum og vi tar ut toppene i både juni og september. Bare april som gjenstår før vi har utsikt til horisonten :slightly_smiling_face:

3 Likes

Vi har kanskje brutt konsolideringsfasen nå? Forrige topp i april var 11.66. bryter vi denne er det vel lett å gå opp fra det nivået? Jeg er ikke så god på teknisk analyse

1 Like

Så fornøyd med at jeg valgte denne som min neste “satse på aksje” når den var på 9,5 (og på vei ned). Fulgte så inn med penger hele turen ned til 8,70 eller hva det nå var og helt til den passerte GAV igjen. Nå er det forhåpentligvis bare å njuta resan :wink:

5 Likes

Heilt ærlig syns eg at denne bør handle på over 15 utifrå resultat, vekst og opsjoner på ny tech.

2 Likes

“Det store bildet” chartet mitt ser slik ut:

6 Likes

Jepp da ser det helt klart ut som aksjen har brutt ut av en lang kanal

1 Like

Tydelig at noen er på Nekkar jakt her :slight_smile:

I dag er det oppe i 1257.

3 Likes

Nekkar holder stand mot en ganske så rød børs nå. Virker som billigsalget er over nå. Hvordan er det med Avanza @Christian , har dem økt noe i det siste ?

Ikke noe særlig. Nordnet AB kontoen har økt. Tilsvarer vel den norske zero kontoen, bare for svensker? Så oppgangen ser ut til å ha vært drevet av private.

Ser noe salg fra noen investerings-AS, men ikke noe trend der.

Spent på om støtten på 10,50 holder i dag.

Btw, tror whatever trend aksjen er i blir ignorert hvis det kommer en melding fra Nekkar. Det er lite volum i aksjen nå.

1 Like

Sykt sterkt av nekkar i dag. Ikke det jeg hadde trodd ville skje her. :cowboy_hat_face:

5 Likes

Ikke mye fart i Nekkar i dag. Fattige 42000 aksjer omsatt.
Tyder kanskje bare på at ingen vil selge her nå ?

Feil tråd, sorry :wink:

Notification of large shareholding

Hei
Er det noen god forklaring på hvorfor vi faller ned over 7% i dag. Høyt volum også

Paper hands😊 Er vel noen som handler på makro, og måtte et stykke ned for å finne de kjøperne vedkommende trengte for å dekke salgsposten. Evt fond som ble solgt, hvor fondsforvalter måtte selge tilsvarende i aksjer. Fallet tenger ikke være mikrorelevant.

Winter is coming🤪

Jeg er såpass langsiktig at jeg regner med at 1-3 kvartalsrapporter ordner dette selv om makro er rimelig kjip…

2 Likes

Interessant å se om det er store endringer blant de største eierne de siste dagene, når listene er tilgjengelig. Hva tenker @Christian om den voldsom nedgangen?

Jeg tenker at Nekkar fulgte makro opp til 11,5 også følger makro ned igjen nå. Må vel fundamentale meldinger til for at det skal slutte å være tilfellet. Kan godt komme etter at ting er ferdig med å krakke da :stuck_out_tongue: