Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Ble tweeten fjernet grunnet ikke offentlig informasjon eller fordi de ikke har meldt på børs enda? I så fall er jo fort dette en melding som kan komme snart og få opp kursen

1 Like

Det blir vel i hvert fall 2000 store vindturbiner? Men man må kanskje ha en del flere pga ustabil vind…

Skywalker blir vel først brukt på land, men stort potensiale her etterhvert.

1 Like
2 Likes

Noen som vet hvorfor det alltid ligger poster med 1000 aksjer på hvert tall oppover i ordreboken? Er det noen form for robot/manipulering, og hva er formålet?? Skjønner virkelig ikke

Vil ikke kalle det manipulering, det blir mer manipulering dersom man legger en stor ordre for å selge, når man egentlig er interessert i å kjøpe. Mulig det er en robot, men det er i så fall ute etter å utnytte noe av volatiliteten i en lite likvid aksje. Det er bra for de som kjøper og selger.

Det kan også bare være en person som vil selge eller kjøpe uten å flytte markedet for mye.

Så det er hovedsaklig positivt da det holder kursen forholdsvis stabil?

Nei, at man kan kjøpe og selge uten at man må rive i stykker kursen for mye.

1 Like

Det ligger noen med en robot inne, hva formålet er vil jeg sier høyst uklart. Dette er nok tilfellet i alt mulig av aksjer, men mer synlig i lite likide aksjer.

Det kan også ha noe med arbitage å gjøre, uten at jeg jeg ser helt hvordan det skal fungere for Nekkar. I krypto ligger det masse slike ordre på illikvide børser. Det er en ren arbitage trade.

En uke gammel:

4 Likes

https://statements.qld.gov.au/statements/95182

5 Likes

Nekkar ASA: Invitation to Q1 2022 business update

Får ikke opp linken… Hva står det?

At prosjektet i Carins nå er bestemt skal skje

1 Like

Er det noen som begynner og bli litt småstressa for at kursen går litt ifra dem ? :slight_smile: Ser vi en liten endring på gang her nå ? Ikke megavolum som vanlig her, men synes da tydelig at noen vil kjøpe her nå.

Kanskje det bare er Avanza-aksjonærene som har sluttet å selge.

Nekkar korrelerer mer med OMX enn med OBX, høyst sannsynlig pga den store mengden Avanza-aksjonærer.

3 Likes

Hei
Flyr tycoon … er ikke det en del av Mr Spetalen sine selskaper ?

BØRS: OVERSIKT OVER AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER

Tycoon kjøper alle følger…
Hvordan er status på stor aksjonærene i NKR? Tiger selger litt?

De har basically ligget helt i ro siden oktober. Hvis du ikke tar med kjøp/salg av 5-10k aksjer når de sitter med 6500k da :stuck_out_tongue:

1 Like

Da har jeg lagd en teknisk analyse basert på Christian sin over sunglasses: