Ble tweeten fjernet grunnet ikke offentlig informasjon eller fordi de ikke har meldt på børs enda? I så fall er jo fort dette en melding som kan komme snart og få opp kursen
Det blir vel i hvert fall 2000 store vindturbiner? Men man må kanskje ha en del flere pga ustabil vind…
Skywalker blir vel først brukt på land, men stort potensiale her etterhvert.
Noen som vet hvorfor det alltid ligger poster med 1000 aksjer på hvert tall oppover i ordreboken? Er det noen form for robot/manipulering, og hva er formålet?? Skjønner virkelig ikke
Vil ikke kalle det manipulering, det blir mer manipulering dersom man legger en stor ordre for å selge, når man egentlig er interessert i å kjøpe. Mulig det er en robot, men det er i så fall ute etter å utnytte noe av volatiliteten i en lite likvid aksje. Det er bra for de som kjøper og selger.
Det kan også bare være en person som vil selge eller kjøpe uten å flytte markedet for mye.
Så det er hovedsaklig positivt da det holder kursen forholdsvis stabil?
Nei, at man kan kjøpe og selge uten at man må rive i stykker kursen for mye.
Det ligger noen med en robot inne, hva formålet er vil jeg sier høyst uklart. Dette er nok tilfellet i alt mulig av aksjer, men mer synlig i lite likide aksjer.
Det kan også ha noe med arbitage å gjøre, uten at jeg jeg ser helt hvordan det skal fungere for Nekkar. I krypto ligger det masse slike ordre på illikvide børser. Det er en ren arbitage trade.
En uke gammel:
Får ikke opp linken… Hva står det?
At prosjektet i Carins nå er bestemt skal skje
Er det noen som begynner og bli litt småstressa for at kursen går litt ifra dem ? Ser vi en liten endring på gang her nå ? Ikke megavolum som vanlig her, men synes da tydelig at noen vil kjøpe her nå.
Kanskje det bare er Avanza-aksjonærene som har sluttet å selge.
Nekkar korrelerer mer med OMX enn med OBX, høyst sannsynlig pga den store mengden Avanza-aksjonærer.
Hei
Flyr tycoon … er ikke det en del av Mr Spetalen sine selskaper ?
BØRS: OVERSIKT OVER AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER
Tycoon kjøper alle følger…
Hvordan er status på stor aksjonærene i NKR? Tiger selger litt?
De har basically ligget helt i ro siden oktober. Hvis du ikke tar med kjøp/salg av 5-10k aksjer når de sitter med 6500k da