Makro drar med seg det meste, men NKR må vel være i et godt kjøpsområde for den langsiktige nå?!
Tror jeg og, har kjøpt
Dette er ikke en bunn jeg ville forsøkt å time, sånn rent teknisk.
@Nocturne vi trenger en knivfanger her, hvor er bunnen?
Kan se ut som en gap close tilbake til Januar 2021?
250k på 7.38 i sluttauksjon
På kort sikt holdt støtten på rundt 7 kr. Fin wick opp der og i 4hr chartet ser det ut som en bounce.
Både stochastics og RSI viser tegn til å snu her.
På lengre sikt (weekly) ser det litt verre ut, både stochs, og RSI har vendt nesen nedover. MACD holder igjen - men dette er den tregeste av disse tre indikatorene og vil nok følge på etterhvert.
En svakt fallende trendkanal og hvis kursen skal følge kanalen er neste støtte rundt 6.15 dersom 7 kr skulle ryke…
Hva i all verden?
Antakelig noen opsjoner skal til ledelsen, snitt av x salgsdager
hmmm. høyt volum også
Synes de er merklig at de ikke er kommet bud på hele selskapet, med dagens prising
Det kan bli vanskelig med bud på hele selskapet. De 2 største (totalt 35% av selskapet) selger neppe på dagens nivåer. Men hvis man vil kjøpe seg en større andel til bra pris så er det nok riktig tid nå. Sikkert mange småsparare hos Avanza og Nordnet som kan tenke seg å slege.
Andre litt större eiere kan nok tenke seg å selge, men jeg tror det vil ha mer betalt enn 6:80…
Jeg har alltid tenkt at 35 kr er en god pris, men det jo ut som starfish ikke nødvendigvis blir en kjempehit, så 25 kr?
Må bare bli ferdig med børskrakk og få inteliwell og skywalker på markedet sammen med noen fete lift kontrakter
Har altfor mye aksjer her nå
Jeg synes ordreboken ser interessant ut om dagen, med store ordre både over og særlig under. Kan se ut som noen ønsker å kjøpe seg opp litt, men hvem vet? Har inngang på 6.91, så er foreløpig i minus
Aksjonær listene sier jo mye om hva som foregår. Det er ikke vanskelig å se hvem som har sendt kursen nedover de siste dagene.
Man må bare se bort fra dillingen til tigerstaden
Særs dårlig “trade” også må jeg si av vedkommende
Folk går ikke “mann av huse” for å kjøpe/selge Nekkar om dagen ser jeg.
Lurer på årsaken. Er det kun Makro? Kan ikke se annet enn gode oppsider så underlig med så stort fall
Gikk en liten blokk der.
11:35:15
100 000
6,750
Nekkar
CEO Ole Falk Hansen
• Nekkar sees good momentum in oil and gas. Its presentation focused on its three business
segments: Syncrolift which provides shipyard solutions for maintaining and repairing
ships, Intellilift which delivers innovative drilling technology, and Aquaculture where
Nekkar is developing a semi-closed cage for fish farming that eliminates lice and waste
problems. Lastly, it has a renewables segment where they develop a self-climbing wind
turbine installation tool, called Skywalker.
• The company sees strong tendering activity for ship newbuilds and service/upgrades and
expects decisions on large newbuild tenders during H2’22. In Aquaculture, it expects a
decision to be made on the ideal site location for a full-scale model of the Starfish closed
fish cage
• The company has a track record of delivering complex projects, solid financial capacity,
and successful M&A
Nå har og presentasjonen som CEO brukte på Pareto-konfernasen lagt ut på heimesida til Nekkar etter litt purring frå mi side Nye slides vi ikkje har sett før som kan vere interessant å ta ein kikk på. https://lisgb48458y3t494s3m096yp-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2022/09/2022-09-14-Nekkar-Pareto-conf.pdf