Nesten 50k aksjer om dagen.
Ser mørkt ut for Darwin prosjektet ja
Fordi de er “in consideration for this project”? Jeg antar at Nekkar også er det…
Slik jeg har forstått det så er dette en av de største kontraktene gjennom tidene. Se hva Pearlson skriver i det siste avsnittet på det siste bildet jeg la ut.
Hva i alle dager? Det var en veldig veldig merkelig post fra et seriøst selskap i en anbudsprosess? Og hvem er det de refererer til i siste avsnitt? Nekkar? De er aktive på LinkedIn, men på en proff og helt normal måte? Dette var snålt
Tipper de sikter til Bardex om du leser resten av kommentarene på posten
Takker, har ikke LinkedIn på telefonen, men det gir i alle fall mening at det ikke er Nekkar☺️
Jeg synes denne posten fra Pearlson tyder på at de ikke har vunnet Darwin. Veldig positivt. Lurer litt på hva de mener at de faktisk har vunnet og ikke offentliggjort enda. Helt enig at dette fremstår useriøst. Syncrolift/Nekkar er mer edruelige i sin kommunikasjon.
Fikk nå lest kommentarene under posten, virker som en skryte-bot har hacket kontoene til både Pearlson og Bardex-ansatte!
er nå vel ganske stikk i strid med børsmeldingsplikt, så lenge det ikke er en LOI? pussig IR …
EDIT: @tooeasy891 ok, kryper tilbake til hiet mitt…
De er ikke børsnotert.
Mener jeg fant noe mer konkret om restruktureringen tidligere, men klarer ike å finne det nå…
“Å gi aktørene mulighet til å øke produksjonen ved å velge teknologi med mindre miljøpåvirkning”
Slike insentiver som må til for en bærekraftig vekst i bransjen.
Er det noen begrensninger på hvilken kurs de kan kjøpe tilbake aksjer på?
Kan bare se de har nevnt maksimalt antall aksjer og totalsum.
Noen formell begrensning er det neppe (da antyder de et nivå hvor aksjen ikke lenger er et godt kjøp), men hvis formålet er å øke NAV per aksje kjøper de jo bare dersom de selv synes prisen er lav.