Følger med denne
Tror dere vi står i ro fram til rapporten? Har 150 aksjer, vurderer å doble. Er vell ikke til å skrubbe under en stol at vi skal oppover i bør framtid?
Får vi noe informasjon rundt rotolyzer/avtaler vil vell kursen raskt gå oppover forbi den sidelengse trenden den har hatt i det siste…
Har gitt opp Nel, men til dagens priser så er den vel grei nok?
NEL tjener ikke stort foreløpig , så når aksjen går så er det på nyheter om kontrakter eller forventninger om nyheter.
Med andre ord vil jeg si at det er sannsynlig at vi ser økning før rapport, men siden det er liten sammenheng mellom hva som faktisk blir rapportert og hvor mye den har steget tidligere er det vanskelig å spå hvor mye som er sannsynlig denne gangen. Kommer hype-toget fullt av ivrige tradere og det er noen shortere som vil ut så kan den fort dobles i et blaff for og så falle mye tilbake Da er det bare å henge med og selge høyt og kjøpe igjen lavt!
Satser på at den gjør ett byks denne uken! Har snitt på 2.05 og tenker jeg hopper av rundt 2.5, må se det litt an. Rallyer den det på første dagen med skikkelig stigning blir jeg nok med litt til!
^Solgte meg ut ca 3kr for tidlig i fjor, hehe…
Edit:
Enda ikke bestemt meg for om jeg skal smelle på med 150k aksjer i morgen tidlig…
Fylt på med 150k på 2.03
Håper det slår ut i morgen og onsdag drar oss lengre
Som regel i nel så faller den fort tilbake etter slike nyheter. Får nok en boost opp fra morningen
Grattis med kjøpet forresten
Ikke for å baise men er desverre enig med @Slappenfjert, kan fort falle tilbake etter en kortvarig opptur.
Hvis de ikke har flere meldinger på lur da?
Ønsker uansett alle Nel aksjonærer lykke til.
Q4 kommer på onsdag. Tallene er vel røde enda, men om de kommer med gode nyheter om California kan det skje mye med kursen på kort sikt. Vi får håpe!
Hausse-koret har jobbet hard på HO i hele dag har jeg sett
Q4 rapport
Mulig Løken har noe i ermet sitt på onsdag
Ja det kan jeg tenke meg. Og tar jeg ikke feil så står vel phanthom fremst i hyle koret.
Jeg er forsåvidt helt enig @Slappenfjert. Allikevel tror jeg dette sammenfaller perfekt med forventinger til q4.
Vi får se.
Jeg ser både kortsiktig og langsiktig upside i NEL, men i forhold til gutta på HO har jeg beina godt plantet.
Bra så langt
Det har roet seg litt ned igjen nå. Kan det tyde på at folk avventer til Q4-rapporten? Eller skal vi ha troen på litt mer action utover dagen?
Bunner vell ned til hva folk tror om morgendagen Tror folk på noe positivt så får vi vell ett løft opp følr stengetid… Rent teknisk er det bull at den er kommet over 2.10…
Jeg har plan å vekte ned litt idag om vi kommer mot 2.3, men kan se ut som at mine 300k blir med til i morgen
Svært positiv TA i det korte bildet.
Gav kjøpssignal ved brudd på oversiden av 2.10
2 stk goldencross
Stigende volum, men stort salg ved reaksjonen opp til 2,2
På lengre sikt ligger investtech med svak kjøp,kjøp.
Samme med Norsk Bull med “STAY LONG”