Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Dette er vår største enkeltordre for fyllestasjoner noensinne, og representerer den best mulige starten på vår inngang til det californiske markedet, sier Løkke i meldingen.

http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=420581

4 Likes

Nel oppgir ikke verdien på kontrakten eller hvor mange hydrogenstasjoner det skal levere

2 Likes

De er også i forhandling med de andre, så vi skal ikke utelukke at de får alle :wink:

Alt tilsier opp til vi får mer konkrete detaljer :slight_smile:

Mange spennende caser på åpning i dag. NEL, RENO og Bergen blir vel alle friske. Kan vel bli 09.20-dip på alle tre. Får vurdere en av dem om så skjer.

NEL kommer til å gå som en kule for å falle utover dagen. Egentlig perfekt til shorting ( sånn kaffegrut spådom).

2 Likes

1 Like

Har de target price 5 og buy recommend nå?

De meldte i hvert fall så på Twitter 08.25. Emisjonstilretteleggere? :joy:

Edit: Norne er i hvert fall en av de største nettoselgerne…

2 Likes

Hadde vært gøy med stenging over 2.2, men tror jeg er litt optimistisk da.

Edit:

Blir spennende å se om den holder seg litt utover dagen og alt den ikke siger tilbake til start som den har gjort ellers…

4.4 så sent som i april…

Skal klare meg med det :grin:

1 Like

2.4 har bygget seg bra opp som sperre… 850k der nå

2 Likes

Magefølelsen sier brudd opp, den holder seg bra

Edit: det eg solgte av bergen idag tidlig på 3.9 gikk over i nel :slight_smile: tusen takk @Nocturne og @Evilfreud for støtten, eg hadde nok solgt på 3.5 hadde ikkje dere vært her og delt :slight_smile:

1 Like

Viser bare hvor viktig det er å hente forskjellig info og ikke minst lese tall selv. Hele bergen oppgangen skyldes jo at folk ikke leste tallene dems skikkelig.

2 Likes

Det går fort i svingene med meg, blir litt utpå graset då iblandt men det var katastrofe at nordnet ikkje var på stell idag tidlig, gevinst ble det uansett, dog bare en fjerdedel… :slight_smile:

Fra den ene ballongen til den andre :slight_smile: rt: 2.37

1 Like

Bang rt 2.47

Ute på 2.43, ca 8% i pluss. Videre til fun

2.58​:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: Dæven. Går fra en firedobling i fun til dette​:grinning::dancer:

Porteføljen er opp like mye som nel, ny ATH🤑

9 Likes

Ta litt gevinst :slight_smile:

4 Likes

Endelig fikk vi litt igjen for tålmodigheten :sweat_smile:

2 Likes

Gratulerer til dere begge!

2 Likes