Dette er vår største enkeltordre for fyllestasjoner noensinne, og representerer den best mulige starten på vår inngang til det californiske markedet, sier Løkke i meldingen.
Nel oppgir ikke verdien på kontrakten eller hvor mange hydrogenstasjoner det skal levere
De er også i forhandling med de andre, så vi skal ikke utelukke at de får alle
Alt tilsier opp til vi får mer konkrete detaljer
Mange spennende caser på åpning i dag. NEL, RENO og Bergen blir vel alle friske. Kan vel bli 09.20-dip på alle tre. Får vurdere en av dem om så skjer.
NEL kommer til å gå som en kule for å falle utover dagen. Egentlig perfekt til shorting ( sånn kaffegrut spådom).
Har de target price 5 og buy recommend nå?
De meldte i hvert fall så på Twitter 08.25. Emisjonstilretteleggere?
Edit: Norne er i hvert fall en av de største nettoselgerne…
Hadde vært gøy med stenging over 2.2, men tror jeg er litt optimistisk da.
Edit:
Blir spennende å se om den holder seg litt utover dagen og alt den ikke siger tilbake til start som den har gjort ellers…
4.4 så sent som i april…
Skal klare meg med det
2.4 har bygget seg bra opp som sperre… 850k der nå
Magefølelsen sier brudd opp, den holder seg bra
Edit: det eg solgte av bergen idag tidlig på 3.9 gikk over i nel tusen takk @Nocturne og @Evilfreud for støtten, eg hadde nok solgt på 3.5 hadde ikkje dere vært her og delt
Viser bare hvor viktig det er å hente forskjellig info og ikke minst lese tall selv. Hele bergen oppgangen skyldes jo at folk ikke leste tallene dems skikkelig.
Det går fort i svingene med meg, blir litt utpå graset då iblandt men det var katastrofe at nordnet ikkje var på stell idag tidlig, gevinst ble det uansett, dog bare en fjerdedel…
Fra den ene ballongen til den andre rt: 2.37
Bang rt 2.47
Ute på 2.43, ca 8% i pluss. Videre til fun
2.58:money_mouth_face: Dæven. Går fra en firedobling i fun til dette:grinning:
Porteføljen er opp like mye som nel, ny ATH🤑
Ta litt gevinst
Endelig fikk vi litt igjen for tålmodigheten
Gratulerer til dere begge!