Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

3 Likes

NEL leverer virkelig varene om dagen. Her tror jeg det er veldig god oppside i et tre-års perspektiv.

2 Likes

Enig, synes dette virker som et ekstremt spennend valg om en kan være litt tålmodig å vente noen år.

I tillegg til nyheten om Korea, så kommer nyhet om endelig gjennomføring av Proton-oppkjøpet: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=430758

Og så en liten tilleggsnotice om at F9 Investments LLC (seleger av aksjene i Proton) kjøper 147,659,456 (16,43%) i NEL: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=430768

Tydelig at neste uke kan bli mildt sagt spennende på kursen!
Gøy at NEL leverer :smiley: Det neste må bli å se om de sikrer en avtale med Nikola One og de andre prospektene som ble listet opp i presentasjonen fra mars:

1 Like

Jeg gikk all in i Nel for en tid tilbake. Har hvert litt inn og ut tidligere. Er ikke like komfortabel med å trade store poster her nå. Ligger potensielt mange bestillinger i pipen nå.
Jeg tror på mange dobbling innen et par år. Dobling innen 2018 om markedet ellers ikke krasjer.

Hydrogen har hyppet seg i mange år allerede, men det ser ut til å løsne skikkelig nå.
USA med California i spissen, Japan, Tyskland, Frankrike, Kina, Sør Korea, Island, Danmark, Norge. And many more to come!

Skal bli et eventyr å følge dette selskapet i årene som kommer!

Insidenyhet nå: Styreleder kjøpte 200.000 aksjer til 2.25 stk! Alltid positivt med større kjøp fra insidere :smiley:

http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=430940

5 Likes

Godt å se; samtidig betyr det at det kan bli en liten ørkenvandring over sommeren😒

1 Like

Godt tenkt. Trader denne nå med det samme i tankene. Godt med en forventnings pause.

Hei folkens! Dette er mitt første innlegg her på Tekinvestor:) Kryper denne nedom 2,40 eller lavere igjen snart, mon tro, før den forhåpentligvis skyter fart? Har litt is i magen foreløpig, med ønske om en litt bedre inngang:) (Skulle gått inn for en måned siden, si!;))

1 Like

Det er ingen som vet.
Du kan evt kjøpe i flere omganger så slipper du å være redd for å stå utenfor. Bare legg en strategi osv.

1 Like

Nel er drevet av nyheter om kontrakter og forventning om nyheter om kontrakter. I perioder hvor begge er mangelvare så daler den, og når nyhetene kommer på løpende bånd øker den.

Fundamentalt er selskapet priset høyt akkurat nå gitt at de hittil ikke har klart å gå i pluss i driften, så det virker sannsynlig at den skal ned igjen, men dette kan motvirkes av nyheter om nye kontrakter. Varig oppgang tror ikke jeg vi ser før vi har noen kvartaler på rad med overskudd.

1 Like

Velkommen @Sim
Nel har vært litt Berg og dalbane, og falt mye siste 15-18 månedene, om den faller igjen vil tiden vise.
Uansett, lykke til​:+1::grinning:

1 Like

Takk for den hyggelige velkomsten og gode svar:) Det ble NEL-aksjer på meg i dag, hehe;)

4 Likes

NEL er sterk om dagen…

1 Like

Ser ut som den har klart å bryte ut trenden hvor den bryter ned igjen til 2 blank. Veldig bra for NEL aksjonærere! De som har vært inne der fortjener denne oppturen. Tror fort dette bare kan være begynnelsen, men kommer fortsatt til å ta litt tid før det er muligheter for at det skal ta helt av.

Lykke til folkens :slight_smile:

3 Likes

Usikker på om jeg vil plassere alle sparepengene i Nel etter å ha sett lokalene deres på Notodden😮

7 Likes

Minner litt om noen bygninger jeg så i en dokumentar om Tsjernobyl en gang.

Viktig å holde kostnadene lave :wink:

3 Likes

Jeg måtte Google for å sjekke om det var Nel eller noe helt annet, er ikke inne i Nel nå…