Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Spent på kursutviklingen i dag. Åpner vel med fall, men vanskelig å si om det vil ta seg en del opp i løpet av dagen eller ikke. :thinking:

Flott at emisjonen var overtegnet, men begynner det ikke snart å bli veldig mange aksjer å fordele fremtidige inntekter på?

De med fornuften i behold selger i dag og avventer fall til emi pris.
Det er hva jeg hadde gjort i den minste.

Rundt regnet 1 milliard aksjer nå @Savepig

-8% i åpningen. Detter er høyst sannsynlig bare starten på ferden mot 2.35-2.45

Helt sjukt mye aksjer nå ja. Hvis de etter hvert kommer i en posisjon hvor de kan utbetale utbytte håper jeg de slår sammen aksjene til minst 1/5 eller noe slikt.

Nel ASA: Key information relating to subsequent offering to be carried out by Nel ASA

(Oslo, 28 September 2017) Reference is made to the stock exchange notice from Nel ASA (the “Company”) on 27 September 2017, regarding a private placement of up to 88 million new shares in the Company (the “Private Placement”) and a possible subsequent offering at the same subscription price as in the Private Placement (the “Subsequent Offering”).

Date on which the terms and conditions of the potential repair issue were announced: 27 September 2017

Last day including right: 27 September 2017

Ex-date: 28 September 2017

Record date: 29 September 2017

Date of approval: 27 September 2017

Maximum number of new shares: 10,000,000

Subscription price: NOK 2.50

Other information (optional): The Subsequent Offering is subject to the publication of a prospectus approved by the Norwegian Financial Supervisory Authority. Notwithstanding the foregoing, the board of directors may, in its sole discretion, decide that the Company shall not carry out the Subsequent Offering.

This information is published in accordance with the requirements of the Continuing Obligations. This information is subject of the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.

This release was sent by NEL ASA

Hadde jeg vært en av de store fiskene hadde jeg tegnet meg og solgt samme antall for å kjøpe igjen på emi kurs. Gratis penger. Våre penger som småsparere, vi som ryker på SL, nerver osv.

Om det ikke hadde vært en mulighet, hadde jeg lånt ut aksjer for shorting.
Det er kombinasjon av dette vi kommer til å se resultat av i ukene som følger.

Sikkert noen som prøver seg på det, men ikke sikkert det vil bli mulig. Ser ut som om den er i ferd med å stabilisere seg rundt 2,6 nå. Få som vil selge i forhold til de som vil kjøpe, så ser ut som den stopper der akkurat når alle fall.

Edit: den sprakk mens jeg skrev :sweat_smile:

1 Like

Dip buy - selg - fortsetter ferden. Kjent mønster :wink:

Jaja, men ikke stresset foreløpig. Har ridd ut større fall i denne aksjen. Med langsiktig posisjon og snitt godt under tokrona så går det an å ha mye is i magen :see_no_evil:

2 Likes


De har jo sagt det før, så ingen overraskelse der. Men markedet virker å ta emisjonen med fatning.

3 Likes

flott dag
219,24 mill omsatt.
2.79

2 Likes

Ja her var det noen som tok skammelig feil av kursutvikling

4 Likes

Noen som vet når reperasjons emi kommer? Kunne tenkt meg en del flere aksjer🤓

Det har ikke blitt annonsert enda, men de vil vel følge med litt på om kursen detter under emisjonskursen først. I så fall blir den avlyst.

Det blir nok ikke så mange aksjer på hver da. Blir grovt regnet en ny aksje per hundre gammel.

Nyeste presentasjon av Nel i forbindelse med emisjonen.

Nel ASA Company presentation September 2017

1 Like

Nel ASA: First hydrogen fueling station with Nel technology opens in Japan

(Oslo, 5 October 2017) Mitsubishi Kakoki Kaisha (MKK) today opened a hydrogen fueling station based on H2Station® technology from Nel ASA (Nel, OSE:NEL) in Kawasaki city, Japan.

“We are very pleased to see MKK reaching this milestone in our collaboration, and we hope to see many of these stations in Japan in the near future,” says Jon André Løkke, Chief Executive Officer of Nel.

MKK purchased the rights to manufacture hydrogen fueling stations based on Nel’s CAR-100 H2Station® in 2015. Following two years of development the Japanese version was launched for the domestic market.

“By gaining access to the world-leading hydrogen fueling station technology from Nel and combining it with our engineering- and hydrogen experience, we have designed a hydrogen fueling station especially adapted for the Japanese market,” says Toshikazu Takagi, President of MKK.

Japan is building a network of hydrogen fueling stations with a goal of having a network of 160 stations by 2020, of which more than 90 are in operation today.

ENDS

For additional information, please contact:

Jon André Løkke, CEO, +47 907 44 949

Bjørn Simonsen, VP Market Development & Public Relations, +47 971 79 821

Hvilke konkurrenter har NEL og hvor stor del av markedet har de?

Lastet opp her nå og tror vi skal over 3kr neste dagene/uke :slight_smile: Ting faller på plass, emisjon unnagjort.