Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Meget hyggelig :slight_smile: Glad for at jeg har blitt sittende i NEL en stund og vi endelig ser litt god oppgang! Krysser fingrene for en god og grønn dag.

NEL-aksjen er kun notert på OSE, så,det må være et annet instrument det handles i i Tyskland.

Ja, det er vel et instument. Beklager utydelig formulering - har ærlig talt aldri hørt om tradergate før jeg leste om det på internettfora i gåri forbindelse med NEL.

NEL-shorten må begynne å svi litt.

Yes. Det lille skjæret i sjøen på 4,20 er alt passert. Det er fri bane til 5kr. Her er det bare til å sitte i ro. Jeg tror Nel har enda flere nyheter i ermet. Som sagt tidligere er det nå tid for lande baller de har kastet opp i luften. I 2017 hadde Nel ute anbud på 10 milliarder.
Altså. Foretrukken partner på 20mw elektrolyse. Grønn energi til å forsyne en hel flåte passasjertog. Dette er stort.

1 Like

Nyhetsartikler oktober 2018

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/10/Spaar-kursoppgang-anbefaler-kjoep

https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2018/10/analytiker-spaar-kursoppgang-anbefaler-kjoep7

1 Like

skal nel ned å tette gappet? tror det kan bli en god kjøps mulighet her på 4kr ish

1 Like

Volumet tilsier at det ikke er exhaustion gap?

Fikk bunnfisket!

1 Like

Kan bli fin OHS dette!

3 Likes

Jeg ser 3 stk OHS formasjoner! :grin:

1 Like

Da har jeg tatt gevinst. Tror NEL får bevise litt mer før jeg går inn igjen

4 Likes

I dag gikk den vel på artikkel om at SV fremmet forslag om hydrogentogtesting i Norge. Absolutt morsomt hvis det gjennomføres, men er jo bare symbolpolitikk i forhold til potensiale her i landet.

Har stor tro på selskapet videre, men tipper(frykter) den ville falle en del tilbake.

Jeg er enig i at testing av hydrogentog i Norge er småtteri, men kan fort bli svært god reklame for NEL hvis de skal være med på denne planen.

Hva skjer her? Nesten som det lukter ny kontrakt. Er i samme posisjon som deg NoBrain, men tør ikke trade nå. Vi skal til 5 kr, men spørs hvor langt ned vi skal først. Kommer det melding, så lander vi der i dag, eller i morgen…

Solgte meg ut på “challenge kontoen” etter å ha oppnådd typ 40% avkastning, og har satt en SL På 4.50 for nå på den vanlige kontoen. Fortsatt inne med “småpenger” men sikrer meg ihvertfall en fortjeneste der på ca 30%, fornøyd med det :slight_smile:

2 Likes

Hvad skete der lige med NEL i dag?
Havde ventet en melding , men kan jo komme i morgen tidlig eller en af de følgende dage i næste uge…

Jeg tror gårsdagens stigning fortsatt handler om nyhetene selskapet har kommet med de siste dagene, samt politikersnakk om testing av hydrogentog i Norge. Onsdag dreide seg litt om gevinstsikring og en test av støtte. Jeg tror altså at det ikke dreier seg om enda en melding, men at selskapet rir videre på momentumet som allerede er skapt.