Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Jaggu 5

Antall aksjer 1 113 551 360 Valuta NOK
Børsverdi 5 601 163 341

@pdx dette var fiffig, hvordan i all verden klarte forumet å parse nordnet sin html til denne markupen?

The forum works in mysterious ways :slight_smile:

1 Like

Jo men det dette vil si er jo at man kan lage tabeller rett i forumposter?

Det har man kunnet en stund :slight_smile: Man kan paste inn HTML tables eller lage de i Markdown:

Må si det var motstand på 5 kr :slight_smile:

For meg som investor var det viktig at Nel beviste at de har fot på annet en Nikola. Nikola blir helt rått, men som oppstartselskap er det jo et stykke frem. Det at de lander store avtaler i Europa samt kommer seg inn på et nytt marked i Australia er for meg, og sansyligvis mange andre betryggende. Vi vet at de er ledende innen sine felt, men har manglet litt bekreftelse i 2018. Med kjente og ukjente triggere denne høsten, så kan dette bli riktig så festlig.
Håper vi lander på 5kr i dag. Heftig omsetning med 18 mill aksjer omsatt på 30 minutt.
Lykke til!

Helt enig. Nikola ville vært ganske risikabelt hvis det hadde vært et av få kort å på hånda. Tipper mange aktører har sittet og ventet på at NEL skulle få bredere fotfeste.

God fredag!

Det store spørsmålet nå er hvor langt ned vi skal før neste melding kommer.

Det må da være lov å teste støtten uten at vi blir helt dommedag :stuck_out_tongue:

Er ikke negativ! Lurer bare på når det er smart å laste opp mer :slight_smile:

1 Like

Kødda bare. Jeg handlet litt på 4,48, burde heller vært 4,38, hehe. Jeg har trua på støtte på 4,30-ish, hvertfall, så får vi se.

For en gangs skyld klarte jeg å hoppe ut døra nesten på topp… :slight_smile:

1 Like

@tottow Jeg er vanligvis ikke noen konspirasjonsteoretiker når det kommer til aksjer, men jeg tror NEL fikk god hjelp av rolige, rike investorer for å komme ned til 3,70-tallet, for å si det sånn

1 Like

Fik fyldt en købsordre på 3,762, som har ligge glemt i lang tid - troede ikke den skulle blive aktuel mere, men …
Tror ikke den kan holdes så langt nede over de kommende dage, men kommer op i 4,30-4,5 snarligt.

3 Likes

Spennende. :slight_smile:

5 Likes

Bare tenker litt høyt her, fint om noen som har mer peiling kan komme med innspill. :slight_smile:

De siste par månedene har Clearstream Banking doblet sin eierandel i NEL, nå snart 10%.

Clearstream Banking er tysk. Mercedes er også som alle vet, tysk.

I dag kom denne artikkelen ut: https://www.finanzen.at/nachrichten/aktien/daimler-bietet-ab-2022-alle-fahrzeuge-auch-mit-wasserstoff-an-1027613970

Mercedes skal innen 2022 tilby hydrogen som alternativ på alle sine modeller.

Kan det være en kobling her mellom NEL og Mercedes? Oppkjøp? Samarbeid?

Clearstream Banking er visstnok www.tradegate.de. Altså, ingen stor enkeltaktør men mange småaksjonærer.

Det forklarer også hvorfor de ikke har flagget økning over 5%.

Det har blitt diskutert om det er en stor eller flere små aksjonærer. Økningen i eierandel i NEL er utrolig stor om dette kun er småaksjonærer.

Tyskerne er tydelivis gale etter hydrogenaksjer. Kursene har gått bananas der enkelte kvelder. Langt over OSE. Forstå det den som kan… :slight_smile:

Ja, og det er akkurat dét, som gjør at man kan begynne å tenke på om dette bare er småinvestorer. Jeg er iallfall veldig tvilende til det.