Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Vil tro at ledelsen har sondert markedet i forkant for denne meldingen, for å lodde stemningen og samtidig få en indikasjon på både interesse og hva interessenter synes villige tilby by. Noe annet vil jeg i såfall finne hårreisende.

Skulle aksjekursen falle under 7,50 mener jeg ledelse har forrådt øvrige aksjonærer. Det vil i så fall slå tilbake både på ledelse og styret!

Hvor langt kursen faller bestemmer jo aksjonærene… :blush:

Interessen for NEL har vært svært stor i utlandet. En skal derfor ikke se bort fra at bookbuildingen blir kraftig overtegnet. Isåfall er vi fort oppe i 9 - 10 kr

Ja, dette blir et veldig viktig event i prisutviklingen.

Jeg mener at den vellykkede emisjonen nå sist var selve springbrettet og reality checken som ga grunnlaget for at aksjen kunne fyke videre oppover.

Så morgendagen tror jeg blir make or break.

1 Like

Rapportene på andre forum og på Twitter sier 7,47.

Det er i tilfelle nøyaktig på et relevant støtte/motstand nivå.

image

Er redd for at denne bevisstløse kortsiktigheten blant norske investorer i særdeleshet vil gjøre at også NEL vil havne på utenlandske hender.
Industriell langsiktighet er viktig.

04/06-2019 08:10:12: (NEL) NEL ASA: SALE OF 43 MILLION SHARES IN NEL ASA BY H2 HOLDING APS

04/06-2019 08:11:29: (NEL) NEL ASA: SALE OF 70 MILLION SHARES IN NEL ASA BY F9 INVESTMENTS LLC

Tipper det er H2 Holding og F9 Investments som står for det voldsomme volumet i NEL de siste 5 ukene, uten at det har vært noen spesielle nyheter i samme periode.

På disse 5 ukene er kursen opp 36%, og i dag selger de med 10% “rabatt”.

Kurs før oppgangen startet: 6.09

Så et par spørsmål:

  • Hvorfor tillater Løkke og co at lockupen på aksjene oppheves 1 mnd før tiden?

  • Kommer Løkke og co til å selge noen av sine aksjer, når de får mulighet til det i sommer? Det at de er med på å oppheve lockup senker jo kursen før de selv evt skal selge. Det rimer ikke.

Mandag ble det kjent at Arctic Securities og Carnegie på vegne av F9 Investments og H2 Holding skal utforske muligheten for å selge inntil 113 aksjer i NEL.

Ifølge to separate børsmeldinger tirsdag har H2 Holding og F9 Investments solgt henholdsvis 43 millioner og 70 millioner aksjer.

Aksjene ble solgt til kurs 7,47 kroner per aksje, opplyses det.

Feil

Info om salget er å finne på Hegnar.no

Hva er feil? Fint om du kan begrunne det. Åpen for å diskutere.

1 Like

Clearstream som har økt jevnt siste månedene/ ukene vel?

Det har de. Men har du sett på det vanvittige volumet som hat vært i denne perioden? Det Clearstream har økt med er ingenting i forhold.

NEL har jo blitt en flott tradingaksje i de siste månedene, slik at jeg tror du kan regne med at mye av volumet har vært trading

Kjøpe nå eller vente ?

Har lagt noen kjøp nedover til tom 7.1 som er taket på den gamle trenden, så får vi se.

Ja! Eller?
Under sju -

Den som intet våger - står helt stille

1 Like