Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Er en liten risiko for innside salg fremover i sommer. Det kan påvirke kursen negativt. I tillegg så er F9 Investments under 5% grensen, så de kan også selge ut mye aksjer fremover uten å måtte rapportere det. Om de gjør det er en annen sak.

Selv tenker jeg at det må komme kursdrivende nyheter for å ta aksjen særlig oppover. Nedsiden er større enn oppsiden slik jeg ser det.

Enig, men sitter neppe lenge noen plass i dette markedet. Blir jo bare på trading nivå.

1 Like

Her lempes det naturlig nok ut i STORE monn…

Edit: Jaja retail får i hvert fall muligheten til å komme seg ut på dette nivået…

Børsen er et morsomt sted. De fant faktisk kjøpere til 113 mill aksjer på 7,47 som burde være et styrketegn, men likevel skal folk på død og liv ut godt under det :slight_smile:

2 Likes

Det blir selvforsterkende. Investorene blir redde for at andre lemper ut pga. storsalget, så de lemper ut selv. Da har vi det gående.

Liten tvil om at her shortes over en lav sko.
Sett i forhold til viljen til å betale 7,47 ved bookbuildingen, tror jeg vi er på vei opp fra 7,25 nivået igjen i morgen

Naturlig at folk som har solgt selskap tar gevinst når oppgjøret er i aksjer.
Styrke som nevnt over at 113 mill akasjer finner ny eier på 2 timer.
Er inne på tradingkonto på 7,25 :crossed_fingers:

Har vært gjennom 2 nedsalg og tre emmisjoner tidligere. Kursen tar seg inn.

Tipper Løkke har en godmelding på lur til oss tolmodige aksjonærer.

Det er nok ikke unaturlig at det vurderes dithen at dette blir et lite “tak” å forholde seg til prismessig fremover i det kortsiktige løp…

1 Like

Selskapet er vanvittig overpriset i utgangspunktet. Så kommer slik akrobatikk. Da er det helt naturlig at trenden snur sørover igjen.

1 Like

Ja, helt enig. Men synes det er imponerende at de faktisk klarer å skaffe kjøpere til såpass mange aksjer på disse nivåene.

Enig det. Men så er det mye galskap innen fornybar sjiktet om dagen… eventuelt noen som ser for seg muligheten for en stor trade

Det kan en mene, men trender varer ofte lenger en hva en tror.
Personlig har jeg sterk tro på hydrogen i fremtidens energimiks, og det virker det som andre også har. Derav prisingen.

1 Like

Det at de får solgt så mye aksjer betyr at noen vet. Og selvsagt vet noen når shorten blir satt på fredag og meldingen kommer mandag.

Ser ut som en ren gig kopi, aksjen gikk heftig i ukene i forkant av opphevelsen av lock up, å selv om mangen mente det var sterkt at det fantes kjøpere av store blokker, så var negativiteten over at dei store solgte som vant, aksjen falt som en sten, ikke bare samme dag, men også i tiden etter.

Blir spennende se å fortsettelsen, men aksjen ser vel ut til å avgi salgssignal

1 Like

Den skal helst finne støtte her den er nå, hvis ikke er 6ish veldig sannsynlig som en dipp.

Se gapet her.

1 Like

Trakk i nødstoppen på 7,19…

2 Likes

Ingen støtte funnet enda

Ser bunnløst ut idag.

Full panikk nå.

Ja noen drar nytte av situasjonen og presser kursen nedover med relativt sett store poster.