Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Ser ut til å flate litt ut nå

Edit: Tok sjansen og kjøpte litt.

Store eiere man har hatt gode grunner til at å tro skulle ut har nå gått ut noe før pga av endring i lockup perioden. Det endrer ikke det fundamentale?

Denne nedskytingen av NEL er jo ren shorting. Trodde ikke det var mulig å framskaffe såvidt mange shortaksjer, som dette viser.

Vekstpotensiale for H2 sektoren er formidabelt Men styret og ledelsen burde sett, hva som kom til å skje.
Det vesentlige er at aksjene, som ble lagt ut til 7,47 ble solgt uten problem . Det viser at de store aktørene har troen på at selskapet vil generere cash framover.

Innen noen uker er vi ganske sikkert på vinnersporet igjen. +10

NEL til 7,00 er utvilsomt en gavepakke om de levere slik det ser ut til

OM :wink: jeg benyttet ihvertfall fallet til å kjøpe meg opp - så får vi se om det var smart eller ikke

[quote=“Ebitor, post:1719, topic:227”]
Denne nedskytingen av NEL er jo ren shorting. Trodde ikke det var mulig å framskaffe såvidt mange shortaksjer, som dette viser.
[/quite]

Noen traff brukbart med shorten fredag ihvertfall:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010081235

1 Like

Ser en test af det lave 6-tal som realistisk før den finder sit nye leje. Dead cat bounzing i morgen?

Jeg tror den vil stige opp til 7,47. Om det vil være tak for en periode vil tiden vise

Brydd på parabolic trend?

Får håpe ikke det skjer noe med Nikola dealen.

Basert på de seneste megleranalysene, ser jeg ingen grunn til at kursen skal under 7 igjen

Da anser du disse megleranalysene som høyst reelle, og ikke noe som kan være bestillingsverk fra de som nettopp har solgt?

RIP Volumoversikt til evig tid :joy::joy::joy:

image

3 Likes

Fortsetter ned på svært høyt volum. For info til hausserne her, det er ikke et godt tegn.

Gjør den egentlig det though? Ser ut som om den fortsetter vakingen over 6,8 som den begynte på etter at den bunnet i går

Helt utrolig at den holder seg så godt slik jeg ser det. Gode muligheter til å komme seg ut enda for småsparere heldigvis.

1 Like

Ser på historikken at du har baiset Nel i tre år❤️
Blir 6,80 et nytt støttenivå, så lever vi fint med det!

1 Like

Jepp! Og det er helt uforståelig for meg at NEL kan prises såpass høyt, det er bare et utslag av fornybar/miljø investeringsgalskap. Har en god del felles med REC mener jeg, og som REC vil NEL også krasje og brenne før eller siden… NEL er for øvrig den eneste av kanskje 10 aksjer jeg har baiset som enda ikke har krasjet.

Hvorfor er det så viktig for deg å være negativ til NEL? Synes teknologien virker lovende og at hydrogen absolutt har en plass ved siden av elektrisitet for et renere klima. Der virker det for meg som at NEL er godt posisjonert. At prisen har vært helt koko opp mot 9,- skal jeg være enig i, men å dømme de nord og ned er vel å ta litt hardt i? Litt nøytral substans til baissingen hadde jo vært å foretrekke.

Jeg mener ikke å være negativ, og kjenner ikke caset inngående utover at finansene er svake og prisingen skyhøy. Absolutt et spennende selskap og teknologi, men risikoen å handle aksjen på disse nivåene er skyhøy - og det er kun en velment betraktning. Siste tids utvikling minner veldig om et av disse blaffene man iblant ser på OSE :slight_smile:

For de av dere som er inne og/eller handler på disse nivåene krysser jeg uansett fingra!

1 Like