Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/09/Anbefaler-aksje-advarer-mot-hoey-risiko2

Anbefales av Investech:
“Next Biometrics Group ASA brøt den langsiktige, fallende trendkanalen i august, og kursen har steget kraftig etter kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 40,90 kroner. Aksjen ligger i en stigende trend på kort sikt, og videre oppgang indikeres. Ved eventuelle reaksjoner tilbake, er det etablert støtte ved ca 50 kroner. RSI over 70 viser at momentumet i aksjen er sterkt positivt på kort sikt. Investorer har stadig gått opp i pris for å få kjøpt aksjen, noe som indikerer økende optimisme og at kursen skal fortsette opp. Positiv volumbalanse styrker aksjen ytterligere på kort sikt. Gjennomsnittlig kursendring pr måned er over 25 prosent, så risikoen er høy.
Vurdering: Svak kjøpskandidat”

1 Like

Den gikk vel igjennom der idag? :slight_smile:

1 Like

Det er jo positivt att de har ökt, får se om vi ser 63 snart. :slight_smile:

Det virker lovende. Føler at vi trenger litt mer volum, men jeg er fornøyd, jeg altså, spesielt slutten av dagen hvor det ble kjøpt en del tusen aksjer på dagens high :grin:

Ha en fin aften!

1 Like

Ha en fin kveld du också :slight_smile:

Vi trenger en melding for att den skal over 63, men jeg forventer att vi får det snart. God helg!!!

Fra Hegnar forum, som jeg skulle sagt det selv.

yarhyd
I dag kl 21:22
23
Moment/flow:
Sjekket nettopp den siste aksjonærlisten. Her er det en del spennende bevegelser. Arne Blystad har kommet opp som en av de større aksjonærene, med sitt Songa Trading. Det er ALDRI et dårlig tegn. I tillegg ligger Tvenge brothers som gjedda i sivet og plukker volumer stille og rolig. En del av de andre større øker, verdt å merke seg at ingen av betydning selger.

Funda: De som ikke har fått med seg hva som skjer i denne sektoren nå, bør virkelig lese seg opp. Alt som skjer med Idex/Mastercard er bare et forvarsel på hva som kommer til å skje innenfor biometri og BSC. Se hva som skjedde med prisingen/kontrakter til FING i SE på Apple tiden… Dog, det var på mobil - som forøvrig er dødt, ikke der veksten kommer. Den kommer på kort og her begynner de store å innse at det er bare er å ta plass! Nå er det Biometrics 2.0.

TA: Aksjen har gitt så mage kjøpssignaler de siste ukene. Ligger nå i en opptrend, aksjen har snudd. Moment er bra og man trader opp på jevnt over snittet volum, hvilket er bullish.

IDEX har en cap på 3,3 yards, Next har 1. Investorene har lite tillit, som er helt fair, når man ikke har levert noe tidligere. Derimot har Ritu levert på alt hun har sagt siden hun kom inn. Ekstremt troverdig. Hun har mer eller mindre sagt at det ikke kommer flere emisjoner, hvilket betyr at her kommer det inntjening.

Jeg tror BSC kommer til å eksplodere nå, NEXT og IDEX har så vidt startet. Derimot så er spreaden i disse for stor. Jeg tror om 1-2 år har NEXT en cap minimum tilsvarende IDEX. Da har aksjen gått 3x.

Jeg stoler på Ritu, Blystad, Tactilis, Mastercard og noen av Sveriges aller beste investorer i Melker Schörling og Ola Rollén. De vet hva de gjør og dette kommer snart til å eksplodere!

Om dere virkelig vill lese dere opp på Next biometrics og smart kort så er det her noe dere må lese. Se etter Tactilis, first biometrics och Next biometrics. Last ned pdf filen.

https://embeddedsecuritynews.com/2018/07/research-the-rise-of-biometric-cards-edition-july-2018/

Ikke så dumt!!! :slight_smile:

1 Like

Det der er hyggelig. Jeg har bare vært inne siden 48.40, så la oss håpe det er mer i gjære. Ingen 26k-post som ligger og skygger for solen (ennå). :ok_hand:

2 Likes

Hvilken post på 35000 som står i veien

Fører videre på topp 20-lista. Utrop til Kana som rappet den fra Stocktalk :stuck_out_tongue:

Topp 20 økte med 103k aksjer forrige uke, ledet an av Nomura og Øystein Tvenge. Har også googlet kjapt for å finne ut hvem som står bak de forskjellige postene.

1 Like

:):pray:

Jeg stoler på topp 20 og forsetter selv å akkumulere :slight_smile: God natt!!

India top court upholds world’s largest biometric scheme

2 Likes
2 Likes

The big picture: the aadhaar verdict!!

https://t.co/ZoBXFl6aNp?amp=1

1 Like

Det ble en fin dag idag. De store sitter forsatt med minus, så det ikke forseint. Dette er bare starten.

Mvh Kana

Det har også vært en bra måned for Next Biometrics og Idex som kan vise til kursoppganger på henholdsvis 42,36 prosent og 40,38 prosent.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/09/Her-kunne-du-doblet-pengene-dine-i-september

Det var jo ok idag også., etter det jeg vet så har next bryti ut av den fallende fallende trenden. Når eller hva skal till for att denne kommer inn i en stigende trend. Jeg er fundamental når jag har köpt aktier men jeg har lärt meg att det er lurt å fölge med på det tekniske. :slight_smile:

Mvh Kana

1 Like