Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Lov å håpe på en dipp 0920 før den setter fart. :speak_no_evil:

Husker hvordan polight gikk i fjor på masse små ordrer, uten at man visste helt hvem kunden var. Tror next skal høyere

Høyere stigning prosent ? I Mcap ? I aksjekurs ?

Tror du skjønte at jeg mener jeg tror next skal videre oppover i år. Motstanden ligger høyt opp. Tviler på at next skal kjøre noen spleis slik at kursen øker, men ikke mcap

Hei.

Jeg misforstod deg. Trodde du mente at Next skulle høyere en Polight.

Så lurte på om du mente høyere Mcap, kurs eller høyere stigning i prosent.

Så jeg misforstod.

Åja sånn sett. Ser nå at det var dårlig formulert fra min side. Jeg mener at jeg tror det next nå driver med er ganske heftig. For noen dagen siden solgte jeg meg ut av en farmaaksje og gikk inn i next, da jeg tror den kan gi russiske prosenter på nivå med farma som lykkes. Og med mindre risiko, siden next tross alt allerede tjener penger.

Viktig å ikke miste bakkekontakt her no, lett å la seg rive med.
Vêr obs volatile dager, viktig med god plan, for min del stikker eg til fjells, å sjekker ikke kurs før det går en time eller to.

Lykke til

Er SL på plass før turen ? :man_shrugging:t3::blush:

God tur😅

Stoppet igjen?

Hælsiken så fort har ikke pengene økt på beholdning pr sekund siden Funcom launchen av Conan :sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Åpner over 8kr straks

Solgte alt her. Høydeskrekk. 150% siden fredag

3 Likes

Jeg har beholdt mine, men det er bare 50 tusen aksjer.

Bare :wink: jeg er for tiden uten jobb så fikk inn 2,5 mnd lønner på 3 dager.Sikkelig høydeskrekk.

3 Likes

Gratulerer med fin gevinst :clinking_glasses:

Grattis med gevinst :ok_hand:
Lar mine stå noen dager, klarte ikke vente lenger med å sjekke no 🥸

1 Like

Lar høydeskrekken vare enda, ser det litt an. (Enda nesten 100% gevinst siden i går) Stenger den over 8 i dag så kan det bli fart her !

Ja vi får se om den går videre etter lunsj :rocket:

Screenshot 2021-02-09 at 13.27.56

Har du rekna på selskapet Holmes?
Kor Bull er denne meldingen i dine øyne som har følgt denne aksjen ei stund.
Om du har lyst å dele tankene dine :grin: