Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Nej, mulig till q3 tror jag.

1 Like

Mente det var formidlet at de hadde tatt en del grep før Q1. Har ikke lest meg opp i detalj men satset og økte litt i dag. :crossed_fingers:

1 Like

Nei definitivt ikkje, da blir eg meget overrasket vertfall.
Men at det kommer litt opptimistisk guiding fremover, det håper eg

3 Likes

Opptimistisk guiding kan vi håpe på tror jeg :slight_smile:

1 Like
  • Laptop sensors:
    • NEXT is in process for potential design-win with additional laptop manufacturer
    • Increased purchase orders in Q2 from existing PC customers, has grown significantly relative to Q1 2021
      • Limiting factor recognizing all revenue in Q2 is global semiconductor component shortage
      • Working with suppliers to secure additional components

Kan vel konkludere at partnerskapet inngått tidligere i år har begynt å levere.

4 Likes

Mangler børsmeldingen her @pdx?

Interessant kursutvikling nå. Kan muligens være aktuelt med ny inngang :thinking:

Er vel bare å sitte rolig en god stund nå…

Beklager det, har sendt beskjed til utvikleren min så vi skal få fikset det til neste gang :slight_smile:

2 Likes

For høy priset fra før eller voldsom reaksjon?

Noen ble vel kanskje skuffet over guidingen på kort sikt? Med en Markedsverdi på 580 mill. er det min mening at prisingen definitivt ikke er høy, særlig med det potensiale som eksisterer.

3 Likes

Fristende å klemme til nå, Hva gjør dere ?

Ute på SL her… :triumph:

NEXT Biometrics Group ASA: Minutes from Annual General Meeting 2021

Hvor tenker du inngang igjen ? Veldig fristende å ta litt her nå

@holmes ?

Ble 12k der, så da skal den vel under 6 og da

Ville vente og sett om 6kr holdt. Fort mange som har SL rett under. Men om 6kr holder så er det jo en fin inngang.

Skulle nok ventet litt, men satser på at den drar seg oppover. Uanset så skal den opp etterhvert som ordner tikker inn

1 Like

Kommer du med noen trøstende ord nå @holmes ? :slight_smile: Hadde vært greit egentlig. 20% ned er jo ganske mye …:frowning:

Blei litt rett under 6 og, nå har eg litt mangen :bearded_person:t2:

1 Like

God mulighet