Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Jaja, ser ingen vits i å selge nå ihvertfall… Lesson learned: ta gevinst når aksjen blir hausset opp i skyene på tekinvestor :slight_smile:

Har den blitt hauset opp i skyene her? Vil si det har vært relativt nøkternt her, med untak av noen rakett-emojies, men det må da være lov når den gikk som den gjorde :slight_smile:

1 Like

Hva kaller du dette da? Uforskammet haussing

4 Likes

5,59 ca är väl bra om vi holder oss över den?

1 Like

Hehe, godt å se du har selvironi :joy:. Men nå gikk den vel noen prosenter opp etter den meldingen også?
Men skal kun skylde på en person for at jeg ikke tok gevinst, nemlig megselv. Rart det der, men hjernen reduserer logisk tenkning i dopamin og eufori rus. Plutselig sitter en der og tenker 40-50-200kr aksjen og klarer ikke å selge, til tross for at en vet aksjen ikke stiger til slike nivå over natten.

2 Likes

Over 6kr igjen, roen tilbake i sjelen, men irriter meg over at noen fikk på 5,3 idag

1 Like

Helt klart, kursen var vel rundt 3 kr da

For mig så ser jeg på disse to slidene som er ekstra viktige, blir spennende å se hvem som har solgt og køpt framover.

2 Likes

Snart tomt for selgere her nede:) (:crossed_fingers:t3:)

1 Like

En nyhet nå og så snakker vi oppgang kaboom :bomb:

Tok 5000 til her, så nå er jeg faktisk oppe i 75 000 NEXT aksjer. Drømmen er å komme opp i 100k en vakker dag, og da er jo disse dippene fine kjøpsmuligheter

1 Like

Eg er på 90 nå, tok litt mer idag, men eg må nok slenge utigjen noen oppover…ser forøvrig 6,8 nederst i ordboka no, lite som skal til for å komme oppover om folket kniper igjen

3 Likes

Seilte inn på pluss for dagen :star:

4 Likes

Snakk om å riste treet, var innom 5 tallet igjen. Kommer nok til å angre at jeg ikke lastet opp skikkelig her, men vil nødig gi slipp på de andre aksjene heller.

1 Like

Noen tanker ifht akjsonærlisten? Ser det er byttet ut største aksjonær?

“byttet ut”?

Skandinaviska inn og green bridge ut, samme person/firma bak?

Greenbridge bruker vel Skandinaviska/ SEB? Det høres ut som bare noe teknisk.

Huskat om greenbridge hadde solgt seg ned til under 5% ville det medført flaggeplikt :wink: (samme for kjøper om noen krysser over 5%)

2 Likes

Godt å se den gå opp igjen, kjedelig med høyt GAV :sweat_smile:

1 Like