Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Fine dager no :partying_face:

Edit: skulle den under 6 igjen da :pleading_face:

Ekstremt oversolgt og antydning til bunnformasjon synes jeg. Her er det bare holde hardt i aksjene og be til børsgudene om en melding/ordre :pray:

6 Likes

Tar dette på kort-husken, men vi er nå inne i siste halvdel av H1-2021 hvor jeg mener CEO uttalte at avtalen med “European Tech giant” signert i mars skulle kunne materialere seg i faktiske salg og omsetning. Så får vi se…!

2 Likes

Ok folkens jeg har rundet opp beholdningen til 100 000 aksjer. Da er det bare å telle millionene når vi når 10 - 20 - 30 osv

5 Likes

Jeg er selv oppe i 75 000 aksjer. Økte i går!

3 Likes

Det er bare koble til dykkeflaskene og vente når aksjen er presset såpass langt under havflaten. Mcap 535 millioner med emisjon overstått og gode fremtidsutsikter neste året.

1 Like

Fullastet her også, men vesentlig mindre aksjer. 16k

3 Likes

Du berre måtte ha meir enn meg ja​:bearded_person:t2::sweat_smile:
Fin beholdning du har, håper den gir god avkasting.
Eg ville ha mcap på 1 milliard før emisjonen, så med den gjennomført så burde det vertfall være innenfor.
Håpe på mine volum fra India og en ny stor kontrakt.
Den dagen Next masseproduserer, så er vertfall dagens mcap noen le av

3 Likes

Er det guided noe på omsetning / pris og volum? type spekulasjoner på hva kan en avtale på større volum være verdt?

1 Like

NEXT stated financial targets:
• Revenues expected to pick up after COVID-19 delay, annualized run rate target of NOK 150-200m by Q4 2021-
Q1 2022
• 35-40% gross margin target by end of 2021; Gross margin expected to improve in Q1 2021 with gradual pick-up to reach target Q4 21 – Q1 22
• Quarterly OPEX of NOK 15m towards end of 2020

3 Likes

NEXT Biometrics Group ASA – Resolution to increase the share capital following exercise of options and subscription for shares by primary insiders

2 Likes

Jeg anser dette som veldig positivt, er det noen som er uenige så önsker jeg å höre det.

Ja, så lenge de ikke selger!

1 Like

Hadde varit naturligt att sälja med en gång Holmes. Säljer han så er jag ute av Next tyvärr.

Tror heller ikke han skal selge. I så fall :rocket:

1 Like

NEXT Biometrics Group ASA – Registration of new share capital following exercise of options

Nå synes jeg vi skal ta tilbake 6-tallet for godt :muscle:

1 Like

Det kommer nok… og vel så det. God helg.

2 Likes

NEXT BIOMETRICS GROUP ASA (NEXT)– Mandatory notification of trade

Ikke positivt i det hele tätt syns jeg :frowning: