Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Du spyr først og fremst galle, hoverer i første innlegg. Slenger ut en drittpakke og håper på napp. Det får man jo alltid med slikt. Minner ikke mye om å «dele» Har helt åpenbart ikke vært intensjonen hverken i går eller i dag.

Blir for dumt enten man er Moderator eller vanlig medlem.

At det kan være en pump og større salg i dag, det kan nok dem du henter info fra ha rett i.

Blir spennende å se😊

7 Likes

Jeg vil forsvare moderator litt her. Det er flott at noen taler midt i mot. Hallelujakoret finner vi på hegnar forum, vi vil ikke dit.

Det er mindre prisverdig med litt skarp kant og ufin tone (skal ikke si så mye selv) Men regner med det er noe jeg innbilte meg eller er redigert vekk nå.

@vcp sa det egentlig mye bedre enn meg. vi er på samme linje der.


Og dette bør vel kanskje alle her merke seg. ALLE har en agenda. Tvenge med sitt kjøp og flagg, Evil med sin informasjon og short. Kana med sitt motmæle

Gjør opp deres egen mening. Sauer!

3 Likes

Må jo selvsagt putte pengene der munnen er . Fikk nesten satt den pådagens topp 9,7

Helt utrolig…

2 Likes

Enig med deg. Burde posta igår, lettere å få en god dialog når halleluja koret ikke synger full hals. Min erfaring er uansett hvordan du kaster bøtta med kaldt vann så blir det dårlig stemning. Men tar det til etterretning.

Så du mener det er teit å faktisk putte penger på at man tror det er en gedigen pump som foregår?

Også spy ut tvil her for egen vinning. Fy faen så råttent!

@pdx er det slik vi skal ha det på tekinvestor?
Fallitterklæring.

5 Likes

Du er en uærlig type ser det ut som, ingen tvil om det.

Nå har jo flere inkludert meg diskutert dette i flere fora ( MYE på XI ) siden FA artikkelen kom kl 19? igår. Som jeg nevnte tidligere svar til deg. Burde også ha postet det her. Da tror jeg flere ville unngått å kjøpe pumpen.

Jeg er rimelig overbevist om at Next tråden på Ti påvirker kursen ca null.

Jeg er faktisk helt ærlig. Det er det verste her.

Kursn holder seg bra, syns jeg. Håper du brenner deg, ikke mange jeg ønsker det.

1 Like

Topp 9,8 nede i 9,15? for 30min siden tippet jeg det kom nytt push, det kom nå.

Dette er standard pump n dump lekse.

Nå er forsåvidt tomt for short aksjer. så kan man tolke det slik man vil.

1 Like

Vi får se, der er du med dine påstander igjen.

Nå bør vi alle senke skuldrene litt, tenker jeg. @Evilfreud kunne sikkert formulert seg litt annerledes her og informert om shorten sin, men jeg må innrømme at han har en av de beste nesene for svada jeg har sett, mange har spart penger på å høre på han opp gjennom. Betyr ikke at han har rett nå, så klart :slight_smile:

3 Likes

image

Sånn ser det ut når shortpoolen er tom.

Testa med 100 aksjer.

image

Helt ribba. Pareto og flere andre meglerhus deler shortpool, så når det er tomt der er det rimelig skrapet over alt.

3 Likes

For de som er lang er det kjekt hvis den bryter opp med andre ord.

2 Likes

Kan se ut som shorten har problemer. Er litt redd news er på vei rett rundt hjørnet. Blir moro da…

2 Likes

Kommer litt ann på.

Når det er tomt i shortpool kan det være 3 grunner.

  1. De som låner ut har trukket tilbake lånet. ( vil man pushe en aksje gjør man det for da må alle shortere dekket inn). - Men dette er lite sansynlig for du har 3dager på deg. Og man kan også inngå avtale om å låne i lengre perioder, da kan ikke aksjene trekkes tilbake før perioden er over.

  2. Folk har lånt men ikke solgt. Man sitter klar til å selge, men venter på rett tid. Lånte aksjer forsvinner fra shortpool. - Dette er mest sansynlig

  3. Folk har lånt og shortet. - Er alle lånte aksjer allerede solgt, er det lite krutt igjen og da vil det bli vanskeligere å stoppe en ny oppgang - Dette er mindre sansynlig.

7 Likes

Takk, det var noe jeg lærte av!

Alltid noe å lære.

Hvis det er tomt for shortaksjer, så får noen tipse RoaringKitty :innocent:

Tror denne har mer å gi, men vi får se - noen som vet størrelse på de shortene som er satt. Er bare hobby poster?

2 Likes