Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

De har informert før at dette produktet skal bli den viktigste bidragsyteren for NEXT! Se på litt kvartalsrapporter om du virkelig er intresert, det er min anbefaling.

Har Pareto analyse av next? Har ikke sett den. Shorten var kun basert på det jeg oppfattet som en rar luftig artikkel med påfølgende pump.

Edit : Ser ut som Pareto avsluttet dekning av Next i 2018.

Nå må jeg jo lese meg mer opp :wink:

Skal se på den.

1 Like

Men bare for å gøre det klart, dette selskapet har absolutt ikke levert på det de har sagt når det kommer til inntekter til nå. Jeg er også veldig skeptisk helt til jeg ser en melding med substans og inntekter. Det som gør meg litt rolig nå er at det er 2 stk som har flagget for att de har køpt aktier for over 5% og jeg håper at de har rett og at de sitter på mer info. Jeg venter også at selskapet kommer med nye nyheter med mer intekter og at teknologien kan utvides till fap10 och fap30. Ny ledelse og ny styre for 1 år siden, håper det vender kurven for dette selskapet.

7 Likes

Jeg bare stusset ettersom dere tydligvis var en gjeng med erfarene folk som gravde litt igår. Når jeg selv brukte 2 min på å finne denne fra Pareto. Ble også delt på XI i dag tidlig (ser ut som de iallfall har kjørt en analyse på denne frem til 10. februar i år) EDIT: var en presentasjon

3 Likes

Rart, inne på analyse sidene deres er den nyeste analysen fra Q1 2018.

Hvor fant du den andre?

Har du vært på XI idag så har du sansynligvis også sett at det har vært mye kritikk mot mange analytikere. Mitt inntrykk er at mange med lang fartstid på børs bruker mindre tid og krefter på hva analytikere mener.

Under fra Next siden på pareto, Ingen analyser etter den i 2018. Hvor fant du den du postet et bilde av over. Kan det være fra en presentasjon de har hatt i sammenheng med pengehenting eller noe sånt?

Pareto kjørte vel emi på denne i feb, regner med den er derfra?

1 Like

Ahh, ja da er det jo ikke en analyse men salgspresentasjon. Da må den enkelte vurdere hvordan og hvor mye man vil vektlegge informasjonen.

Det er fra den.

2 Likes

Blystad ute, men han solgte seg ned flr den største oppgangen kom.
Gleder meg til listene over helgen, for å se døhcor siste dagers volum har havnet

2 Likes

Spennende i dag, ligger en potensiell evening star her, men momentumet er godt. Støtter meg til Holms, denne har mer å gå på. Men teknisk sett, ikke overraskende om den skal konsolidere noe i dette området. Bytte hender.

2 Likes

Klarer sig bra idag!

Denne pump og dump delen forstår jeg ikke, noen får gærne forklare mig. Det bør vel være mere dump for at det skall stemme?

4 Likes

Regner med en bumpy ride her nå ja. Ned mot 8 og kanskje 7,5kr. Alt oppstusset igår (og fremover) gidder jeg ikke forholde meg til engang. Bruker funksjonene i forumet og ellers så satser jeg på at Karma til slutt vinner :smiley:

Dagens handelsmønster. Grå søyler = volum

Må gjerne forklare , men sånn jeg ser det ,så er vel dette helt ok med volum når det handles ? Eller ser jeg helt feil ?
Ikke noe god på dette med chart og greier… :slight_smile:

Helt ok om vi faller så langt ned/tilbake som til 7.3-7.5 i mine charts. Ønsker det ikke, men får ikke panikk av den grunn. Nå er aksjen i spill og da må man forvente ekstreme utslag.

1 Like

Problemet er vel at “volumspiken” kom på toppen uten videre oppgang av pris, med avtagende moment i etterkant :man_shrugging:

2 Likes

Synst chartet er bra eg, da det ble handlet litt volum så ble kursen presset rett opp, siger tilbake på lavere volum, hva skjer med neste spike på volum da ?

1 Like

Skulle gjerne handlet flere aksjer før helga. Men kan ikke se helt hvor haren hopper før børsen lukker i dag🤔

Det eneste jeg kan si, er det jeg ser som er at den stiger på større volum og faller tilbake på lavt volum.

2 Likes