Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Arne Blystad er også på 5% snart om jeg ikke tar feil, noen andre som kan bekrefte dette?

Ja han ligger like under 5%
Men han trader litt, redusere for en tid tilbake, og økt igjen nå

1 Like

NEXT Biometrics signs partnership agreement with global face recognition leader Paravision

3 Likes

Champagne fredag :clinking_glasses::champagne:

2 Likes

Jøss, dette var moro!

Da stemte det kanskje som noen var inne på at oppgangen skyldtes lekkasjer? :wink:
Gratulerer til dere som er inne! Blir spennende å se om det blir ett lignende rally som sist

Godt mulig han har tilgjengeligjort for short. Om noen låner beholdningen hans vil den jo minke og øke. Er han tilbake der han var i antall aksjer er det en godt signal.

1 Like

Ja stemmer nok det, utan at eg har sjekket

Vel, «alle» har sittet og ventet på at Thales skulle bli annonsert. Litt antiklimaks her eller …?

Aperitif? :sweat_smile:

Det ene utelukker ikke det andre

2 Likes

Da har eg redusert og har bare igjen 15k

3 Likes

Hmm… Men denne meldingen omhandler vel egentlig noe nytt / annet slik jeg leser det - og ikke det som CEO varslet om tidligere i år…?

Dette er helt nytt!

NEXT Biometrics: Invitation to presentation of Q2 2021 results

Si meg… har SONGA (Blystad) økt til over 5% på dagens liste (2 kontoer kombinert er over 5%)…? De som har insider kan sjekke selv. :slight_smile:

@pdx kan du bekrefte at dette ikke er en feil?

EDIT: De har egentlig økt jevnt og trutt på de siste listene ser jeg nå… Spennende…!

1 Like

Ja, det ser slik ut :slight_smile: Er ikke dette noe som skal børsmeldes i så tilfelle?

Yep. Det må de - såfremt de selvsagt ikke har vært over 5% hele tiden da… Har ikke fulgt godt nok med på listene over tid til å vite. Uansett er kjøpene de har gjort spennende. Og sikkert derfor kursen gikk i morgentimene idag.

1 Like

De har ikke vært over 5% før, av det jeg vet.

1 Like