Og Blade runner kommer til “main markets” i Q1.
Nordea ikke helt om bord med guidingen fra Nxt.
https://research.nordea.com/api/reportfileapi?id=638820
For min del var jeg klar til å ri ST-bølgen helt frem til de meldte at de hadde helt fjerna geo-location. Jeg synes det var hele greia med Our World, og gjorde at jeg faktisk brukte noen timer på det. Vi hadde noen episke flare comebacks i siste sekund for å klare oppdragene!
Sånn i etterkant angrer jeg på at jeg ikke holdt på emisjonsaksjene fra tidligere, det hadde vært en god deal, men i det øyeblikket jeg mistet troen på spillene, så kunne jeg ikke rettferdiggjøre å sitte lenger, selv om det i spilleaksjer ofte viser seg at spillene ikke trenger å være spesielt bra for at aksjen skal gå
Denne var oppe på 3.17 i dag(2.88 nå men fremdeles opp 27% siste uke) . Noe nytt som jeg ikke har fått med meg ?
Ingen anelse. Lurer på det samme. Sitter med lyttepost og husker faktisk å lytte denne gangen, men forstår ikke oppgangen.
Såååå, enten bare spekulasjoner, eller så er det noen som vet mer enn markedet
Noen som har fått med seg om det er noe nytt her ? Jeg har ikke fått med meg noe men ser de er opp 14.75% i dag. Ser nesten ut som om det er en ny runde med pump (& dump)
Litt halvtynn suppe det her føler jeg. Australia, Polen osv er ikke så veldig glad i RPG-spill, men når vi nå lanserer i UK, som både elsker RPG og Blade Runner, ja, da skal dere se på suksess!
Lol henviser til ratings og kaster inn et par random kommentarer fra spillere. Det er nitro games level over denne pmen. Synd altså. Hadde så troa på dette selskapet for noen år siden.
Skjønner helt ærlig ikke at de har klart å fortsatt å jobbe med dette etter de dårlige tilbakemeldingene da det var ute som Nexus. Hva ser de i dette prosjektet som andre ikke ser? Er det bare pur stahet?! Lasta jo ned en SDK-versjon for å teste det på iphonen da det gikk under Nexus, og jeg kan ikke skjønne hvordan de skal klare å gjøre dette til en suksess med det som grunnlag.
De kan gjerne få motbevise meg, for personlig så synes jeg Our World er bra håndverk og til dels morro å spille.
Har du testet No Man’s Land ?
Nei, jeg kan dessverre ikke skryte på meg mye tid i det spillet. Men jeg ser det tracker tildels bedre enn Our World. Kom meg aldri videre fra det spillet i researchen, brukte kveldene på å løpe rundt i nabolaget og jakte etter zombier for å klare oppdragene!
Har heller ikke testet No Man’s land men det har jo hatt relativt greie inntekter. Når de annonserte at de skulle lage et BR spill tenkte jeg jo de bare skulle “reskinne” No Man’s land . Det hadde nok vært en mye bedre løsning enn sånn som de har holdt på nå.
De verkar misslyckas med Blade Runner.
Netflix gaming lansert og ca. halvparten er Stranger Things games. Regner med NXT sin versjon vil bli inkludert her etterhvert, og vil dette utgjøre noe forskjell for inntektene for NXT?
Stranger Things verkar bli någon blockbuster eller? IAP är inte imponerande i nuläget.