Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Noc's Corner (Teknisk Analyse på Youtube)

Hei folkens!

Har brukt helgen på å mekke meg min egen lille youtube kanal. Målet med kanalen er å formidle teknisk analyse, og fremheve finansnyheter jeg synes er interessante. Kommer til å legge ut lenke til videoene etterhvert som de publiseres i denne tråden.

Håper å kunne legge ut ukentlige videoer dersom interessen er der – sjekk det ut og kom med tilbakemeldinger (her, men også i kommentarfeltet på youtube da det hjelper på synligheten).

…and without further ado, I give you the first video;

53 Likes

Lærerik video @Nocturne :slight_smile: Lykke til med kanalen :slight_smile:

1 Like

Takk skal du ha @pdx ! La inn lenke til TI i description, blir shoutout i neste video! :wink:

2 Likes

Lykke til @Nocturne!:grinning:

Blir spennende og følge med på.

1 Like

Glimrende initiativ; subscribed for support :slight_smile:

1 Like

Takker! Kom gjerne med innspill på charts dere ønsker å se. Neste video blir en basic intro til Tradingview. Målgruppen for kanalen er primært de som ikke er så erfarne i gamet, og spesielt ikke i TA, men håper det kan være noe matnyttig for dere som kan disse tingene også :wink:

3 Likes

Kult Noc! Ser frem til å følge prosjektet :smiley:

1 Like

Lykke til med kanalen Noccis. Bra initiativ :clap: :clap:

1 Like

hvis du vil lage en ukentlig BTC/ETH chart med kommentar så kan du få lov å publisere på kryptoguiden. Selvsagt med linker og ads for kanalen din.

6 Likes

“Dette er jo en av formasjonene, for de som vet hvordan jeg tegner charts og trader vil være kjent med denne. En såkalt ascending wedge.” :heart:

Måtte smile av den setningen der :smiley:

4 Likes

Veldig informativt :+1:

1 Like

Back with another one - dette er veldig basic, men tenker å begynne her og “skalere opp” :slightly_smiling_face:

image

9 Likes

Drøy intro :joy:

1 Like

#Fangeoppmerksomheten #appelleretilYologenerasjonen :man_shrugging: :wink:

3 Likes

Forslag til TA analyse er bl.a. Episurf Medical AB (B) som jeg personligt mener ligger an til brud over 3,00.

1 Like

Nydelig, det er notert :+1:

Gå inn å lik, la oss mate youtube algoen! Evt så får vi kjøre et samkjørt Tekinvest raid mot kanalen fredag :sweat_smile:

1 Like

Da må noccis traversere over på engelsk til mandagsvideoen!

2 Likes

Jeg var veldig usikker på språk, man når et mye større publikum på engelsk selvfølgelig, men konkurransen om eyeballs er også større. Planen var (er?) derfor å bygge opp en base og eventuelt switche over til engelsk senere. Var usikker på hvordan folk ville reagere på rogalandsdialekten, foreløpig ingen som har sagt noe om det (og tenker du å si noe, ikke gjør det. Det finnes verre dialekter der ute… :sweat_smile: )

7 Likes

Rogalandsdialekten er prikken over i’en :blush:

1 Like