Jeg overvejer seriøst at køre teknisk analyse på frua …
Det har jeg ikke prøvd, si fra om det virker
… “der er støtte på madlavning, men tydelig modstand på bagning af kage”
Da mangler jeg 1 abonnent for å nå 100 subs.
Takk for all støtten. Dette er lærerikt for meg og jeg håper det er til nytte for noen av dere
Hvem blir subscriber nr 100?
You’re welcome.
Thank you man
Supert! Videoen var ikke kort, nesten heller litt lang. 10-15 min er foretrukket herfra, 20 min kan bli litt mye.
Og veldig bra innhold - dette blir bra!
ER bra.
Veldig bra og informativt
Hyggelig å høre
Utrolig bra
Hei, har litt lyst til å begynne å trade igjen. Er vel 20 år siden sist. Brukte Netfonds den gangen. Finnes det noe verktøy som kan anbefalles?
Tenkte også om det var noe verktøy som klarer å fange opp unormal omsetning i aksjer og trigger dette gjennom en plattform
Noc’s youtube kanal har trigget meg litt og ser du bruker tradingview. Tenkte først å bruke ett utvalg aksjer som jeg følger med på teknisk for å treffe bunner og topper best mulig og øke sannsynligheten for å klare å trade best mulig.
Takk for fin youtube kanal.
Har selv begynt å bruke #flamme tabben i Tradingview. Der kan du sortere på f.eks volum, eller aksjer som gapper opp o.l.
Du kan også bruke “screener” verktøyet til å sortere på f.eks volum, eller andre tekniske indikatorer, så vil du kunne filtrere ut aksjer som ikke passer kriteriene.
Supert, tusen for svar. Skal laste ned å prøve
Igjen veldig bra at du deler dine erfaringer, hjelper godt med dialekten din også
Enig! Rogaland FTW!
Du trenger en timestamp for å hoppe over disclaimeren
Hehe, tenkte det var viktig at folk ikke skippa disclaimeren,
men OK, skal legge det inn i neste video. Skjønner den er irriterende