Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Noc's Corner (Teknisk Analyse på Youtube)

Jeg overvejer seriøst at køre teknisk analyse på frua …

1 Like

Det har jeg ikke prøvd, si fra om det virker :sweat_smile:

… “der er støtte på madlavning, men tydelig modstand på bagning af kage”

4 Likes

Da mangler jeg 1 abonnent for å nå 100 subs.
Takk for all støtten. Dette er lærerikt for meg og jeg håper det er til nytte for noen av dere :blush:

Hvem blir subscriber nr 100? :thinking:

5 Likes

You’re welcome.

1 Like

Thank you man :sparkling_heart::+1:

1 Like

Supert! Videoen var ikke kort, nesten heller litt lang. 10-15 min er foretrukket herfra, 20 min kan bli litt mye.

Og veldig bra innhold - dette blir bra!

1 Like

ER bra.

1 Like

Tipset fra forrige video slår til igjen @aborum - Daily Doji her:

Blir til hourly equilibrium :upside_down_face:

2 Likes

Veldig bra og informativt

1 Like

Hyggelig å høre :partying_face: :raised_hands:

Utrolig bra :star_struck::smiley::raised_hands:

1 Like

Hei, har litt lyst til å begynne å trade igjen. Er vel 20 år siden sist. Brukte Netfonds den gangen. Finnes det noe verktøy som kan anbefalles?

Tenkte også om det var noe verktøy som klarer å fange opp unormal omsetning i aksjer og trigger dette gjennom en plattform

Noc’s youtube kanal har trigget meg litt og ser du bruker tradingview. Tenkte først å bruke ett utvalg aksjer som jeg følger med på teknisk for å treffe bunner og topper best mulig og øke sannsynligheten for å klare å trade best mulig.
Takk for fin youtube kanal. :grin: :+1:

1 Like

Har selv begynt å bruke #flamme tabben i Tradingview. Der kan du sortere på f.eks volum, eller aksjer som gapper opp o.l.

Du kan også bruke “screener” verktøyet til å sortere på f.eks volum, eller andre tekniske indikatorer, så vil du kunne filtrere ut aksjer som ikke passer kriteriene.

6 Likes

Supert, tusen :heart: for svar. Skal laste ned å prøve :+1:
Igjen veldig bra at du deler dine erfaringer, hjelper godt med dialekten din også :wink:

1 Like

Enig! Rogaland FTW!

1 Like

Du trenger en timestamp for å hoppe over disclaimeren :sweat_smile:

1 Like

Hehe, tenkte det var viktig at folk ikke skippa disclaimeren,
men OK, skal legge det inn i neste video. Skjønner den er irriterende :slight_smile:

1 Like

God morgen og god mandag - ny video ute; grab a cup of coffee and enjoy :sunglasses:

12 Likes

Ny mandag, ny TA video til uken - enjoy hvor enn du er; på hjemmekontor eller på vei til jobb! :upside_down_face:

9 Likes