Takk for timestamp og god video!
Oppdatert oljechart fra videoen over - bearflag nå komplett i påvente av brudd ned…
Nok en bra video.
Likevel kommer Danske Bank med kursmål på 340 for AkerBP i dag.
Selv om de tjener gode penger på dagens kurs.
Står det noe om horisont i analysen? Mine analyser på kanalen tar jo et veldig kortsiktig perspektiv (uke til uke), hva som skjer om 1 måned eller lenger frem i tid har jeg ikke så god peiling på
Så det bare i forbifarten og er nok på lang sikt ja.
Hadde tenkt salg på 270 selv, men kom akkurat ikke opp. Så får sitte i ro på oljefatet som går opp og ned.
Linker videoene dine til andre også.
God morgen!
Denne videoen omhandler trender og timeframes, med langsiktig kikk på bl.a. Qfuel og Aker Asa.
Enjoy!
God morgen!
Ny video med analyse av bl.a. OBX indeksen, S&P500, oljeprisen og noen enkeltaksjer.
Enjoy
Hvor er ukas video noc?
Hei du! Desverre ingen video denne uken da sist uke ble mer hektisk enn antatt.
Til gjengjeld håper jeg å lage en video i helgen som kommer ut til neste uke - så skal “normal schedule” være tilbake fremover, får vi håpe
Bra opplegg Noc.
Takk skal du ha kompis!
Veldig bra video som vanlig. Liker at du går kjapt gjennom flere forskjellige aksjer.
Kunne tenkt meg å sett noe fra biotech(BGBIO, NANO, Targo, Ultimo osv).
Samt IDEX, NOD osv.
Takk for tilbakemelding.
Dine ønsker er notert!
Er jo ekstremt hyggelig å kunne gi en vurdering av NANO uten å kjenne en vond klump i magen
Du var Altså et MANNFOLK
Og jeg Var helle tiden et kvinnfolk. Det hadde du ikke trodd hva…
Rask gjennom gang av BTC ! <3
God morgen! Ny video ute nå, ble litt lengre enn planlagt men gjennomgikk til gjengjeld en god del charts. Bør kanskje ha en kanne kaffe klar til denne…
det holdt med en kopp
Nok en bra video
Går det i gevinstsikring fremover da
Jeg tror det kan se slik ut - click-bait thumbnailen er kanskje litt feil på så måte; jeg ser jo egentlig ikke for meg mer enn en 8-10% korreksjon i indeks i første omgang (som bør gi 16-20% i XACT ETFen).
Er egentlig litt overrasket over nedsalget i OBX dag da momentum indikatorene antydet en kortsiktig bounce for i dag og i morgen. Kan være det blir veldig choppy fremover, og dermed vanskeligere å finne gode set-ups. Jeg har for eksempel ikke gjort en eneste trade denne uken, utenom å kjøpe enda mer bjørner (i går).
Andre US tradere jeg følger på Youtube konkluderer litt med det samme; break-outs får ikke samme follow-through som de fikk tidligere i år, noe som tyder på at sentimentet er i ferd med å endre seg. Krypto boomen er også verdt å følge med på; det var en ledende indikator i 2017 (hvor vi fikk korreksjon 2-3 måneder senere i indeksene, i 2018).
I det hele tatt mye å følge med på; så et annet interessant chart hvor man sammenlignet Kobberprisen med renta (!) - nå henger renta langt etter kobberprisen etter koronakrakket i mars i fjor, og hvis dette chartet er riktig så har renta litt å ta igjen