Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Noc's Corner (Teknisk Analyse på Youtube)

Takk for timestamp :grin: og god video!

1 Like

Oppdatert oljechart fra videoen over - bearflag nå komplett i påvente av brudd ned…

image

1 Like

Nok en bra video.
Likevel kommer Danske Bank med kursmål på 340 for AkerBP i dag.
Selv om de tjener gode penger på dagens kurs.

1 Like

Står det noe om horisont i analysen? Mine analyser på kanalen tar jo et veldig kortsiktig perspektiv (uke til uke), hva som skjer om 1 måned eller lenger frem i tid har jeg ikke så god peiling på :blush:

2 Likes

Så det bare i forbifarten og er nok på lang sikt ja.
Hadde tenkt salg på 270 selv, men kom akkurat ikke opp. Så får sitte i ro på oljefatet som går opp og ned. :wink:

Linker videoene dine til andre også. :slight_smile:

1 Like

God morgen!

Denne videoen omhandler trender og timeframes, med langsiktig kikk på bl.a. Qfuel og Aker Asa.

Enjoy!

6 Likes

God morgen!

Ny video med analyse av bl.a. OBX indeksen, S&P500, oljeprisen og noen enkeltaksjer.

Enjoy :slight_smile:

www.youtube.com/watch?v=y9DWu4zrTm0

10 Likes

Hvor er ukas video noc? :upside_down_face:

1 Like

Hei du! Desverre ingen video denne uken da sist uke ble mer hektisk enn antatt.
Til gjengjeld håper jeg å lage en video i helgen som kommer ut til neste uke - så skal “normal schedule” være tilbake fremover, får vi håpe :slight_smile:

6 Likes

Bra opplegg Noc. :+1:

1 Like

Takk skal du ha kompis! :slight_smile:

Ukens video med analyse av bl.a FLYR, HYPRO, CIRCA, CADLR og HYN. Enjoy! :slight_smile:

6 Likes

Veldig bra video som vanlig. Liker at du går kjapt gjennom flere forskjellige aksjer. :slight_smile:
Kunne tenkt meg å sett noe fra biotech(BGBIO, NANO, Targo, Ultimo osv).
Samt IDEX, NOD osv.

1 Like

Takk for tilbakemelding.
Dine ønsker er notert! :blush:

2 Likes

Er jo ekstremt hyggelig å kunne gi en vurdering av NANO uten å kjenne en vond klump i magen

Du var Altså et MANNFOLK :laughing:

Og jeg Var helle tiden et kvinnfolk. Det hadde du ikke trodd hva… :rofl: :rofl: :rofl:

1 Like

Rask gjennom gang av BTC ! <3

2 Likes

God morgen! Ny video ute nå, ble litt lengre enn planlagt men gjennomgikk til gjengjeld en god del charts. Bør kanskje ha en kanne kaffe klar til denne… :sweat_smile:

https://www.youtube.com/watch?v=vGXyzgeKuUE

9 Likes

det holdt med en kopp :wink:
Nok en bra video
Går det i gevinstsikring fremover da

1 Like

Jeg tror det kan se slik ut - click-bait thumbnailen er kanskje litt feil på så måte; jeg ser jo egentlig ikke for meg mer enn en 8-10% korreksjon i indeks i første omgang (som bør gi 16-20% i XACT ETFen).

Er egentlig litt overrasket over nedsalget i OBX dag da momentum indikatorene antydet en kortsiktig bounce for i dag og i morgen. Kan være det blir veldig choppy fremover, og dermed vanskeligere å finne gode set-ups. Jeg har for eksempel ikke gjort en eneste trade denne uken, utenom å kjøpe enda mer bjørner (i går).

Andre US tradere jeg følger på Youtube konkluderer litt med det samme; break-outs får ikke samme follow-through som de fikk tidligere i år, noe som tyder på at sentimentet er i ferd med å endre seg. Krypto boomen er også verdt å følge med på; det var en ledende indikator i 2017 (hvor vi fikk korreksjon 2-3 måneder senere i indeksene, i 2018).

I det hele tatt mye å følge med på; så et annet interessant chart hvor man sammenlignet Kobberprisen med renta (!) - nå henger renta langt etter kobberprisen etter koronakrakket i mars i fjor, og hvis dette chartet er riktig så har renta litt å ta igjen :slight_smile:

image

3 Likes