Akkurat ferdig med å spille inn morgendagens video - det blir Biotek-spesial med analyser av bl.a. NANOV, TRVX, PCIB og ULTI + en bonusaksje Stay tuned og god søndag!
Måske overveje at dele denne om søndage, så man kan se den med et stykke jordbærtærte?
Hehe, litt redigering som må gjøres før det er helt klart. Er selv på besøk hos svigers og spiser kake nå
Av ren nysgjerrighet @aborum, forstår du dialekten min greit?
@Nocturne jeg forstår din dialekt uden problemer … har læst og hørt Norsk i flere år og finder (måske på den baggrund) ingen problemer i at forstå, hvad du siger
Hjælper nok også på sagerne, når man har forståelse på området og kender de faglige udtryk mv.
310 abonnenter på tuben er slett ikke verst!
Lov å komme med et ønske om TA? Ønsker en TA av Elliptic Laboratories (elabs)
Absolutt lov!
Kommer med i videoen til mandag
God morgen og gratulerer med dagen!
Ny markedsoppdatering med analyse av indekser, olje, dollaren m.m. Nasjonalsangen er selvfølgelig også inkludert i dagens video
Enjoy med en is!
Herlig, takk for at du tok deg tid til en liten analyse av elabs, setter pris på det. God 17 mai
Bare hyggelig, håper det var nyttig. Ser jeg glemte å legge inn tidskoder, det er nå gjort.
God 17. mai til alle!
Absolutt
Kunne du tenkt deg å ta en kikk på starbreeze?
Begynte å kjøpe meg gradvis inn etter fallet som fulgte publishernyheten. Satte selv 1,38 og 1,24 som mulige støtter nedover for en tid tilbake. Og 1,38 er nå brutt.
Lyst til å komme med et innspill på hvor det kan være fornuftig å sette inn ett lite ekstra støt for oppvekting?
Fantastisk bra . Takk for den
Gjøre teknisk på gull , må begynne og følge med der og i frem tiden …
Kan du ta en analyse på KOA i neste runde??
Ja, kan ta med KOA til mandagens video - God helg!
Glimrende God Helg