Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Noc's Corner (Teknisk Analyse på Youtube)

Akkurat ferdig med å spille inn morgendagens video - det blir Biotek-spesial med analyser av bl.a. NANOV, TRVX, PCIB og ULTI + en bonusaksje :slight_smile: Stay tuned og god søndag!

8 Likes

Måske overveje at dele denne om søndage, så man kan se den med et stykke jordbærtærte? :slight_smile:

1 Like

Hehe, litt redigering som må gjøres før det er helt klart. Er selv på besøk hos svigers og spiser kake nå :sweat_smile:

Av ren nysgjerrighet @aborum, forstår du dialekten min greit? :thinking:

2 Likes

@Nocturne jeg forstår din dialekt uden problemer … har læst og hørt Norsk i flere år og finder (måske på den baggrund) ingen problemer i at forstå, hvad du siger :slight_smile:

Hjælper nok også på sagerne, når man har forståelse på området og kender de faglige udtryk mv.

1 Like

God morgen!

Da er videoen klar og tilgjengelig.
Ha en fin dag :slight_smile:

22 Likes

310 abonnenter på tuben er slett ikke verst!

6 Likes

8 Likes

Lov å komme med et ønske om TA? Ønsker en TA av Elliptic Laboratories (elabs) :blush:

1 Like

Absolutt lov!

Kommer med i videoen til mandag :wink:

1 Like

God morgen og gratulerer med dagen!

Ny markedsoppdatering med analyse av indekser, olje, dollaren m.m. Nasjonalsangen er selvfølgelig også inkludert i dagens video :sweat_smile:

Enjoy med en is! :partying_face:

7 Likes

Herlig, takk for at du tok deg tid til en liten analyse av elabs, setter pris på det. God 17 mai

1 Like

Bare hyggelig, håper det var nyttig. Ser jeg glemte å legge inn tidskoder, det er nå gjort.

God 17. mai til alle! :bouvet_island: :icecream:

2 Likes

Absolutt :+1:

Kunne du tenkt deg å ta en kikk på starbreeze?

Begynte å kjøpe meg gradvis inn etter fallet som fulgte publishernyheten. Satte selv 1,38 og 1,24 som mulige støtter nedover for en tid tilbake. Og 1,38 er nå brutt.

Lyst til å komme med et innspill på hvor det kan være fornuftig å sette inn ett lite ekstra støt for oppvekting?

1 Like

Børsen er kanskje stengt i dag men Noc’s corner tar ikke fri… :unamused: :grimacing:

Ukens markedsoppdatering:

8 Likes

Fantastisk bra . Takk for den :+1:t2:
Gjøre teknisk på gull , må begynne og følge med der og i frem tiden …

1 Like

Kan du ta en analyse på KOA i neste runde??

2 Likes

Ja, kan ta med KOA til mandagens video :slight_smile: - God helg!

3 Likes

Glimrende :ok_hand: God Helg :metal:

1 Like

God morgen :blush:

6 Likes