Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nominer Årets TekInvestorer 2017 :)

Hvilke medlemmer på TekInvestor har du satt mest pris på i 2017?

I år kårer jeg kun én person som blir Årets TekInvestor 2017, men du kan nominere brukere i andre kategorier også. Du kan også lage dine egne kategorier - så flere kan få heder og ære, uansett type bidrag på forumet!.

Jeg håper du vil nominere noen ved å trykke deg inn på dette skjemaet :slight_smile:

Ferdig med julegavene?

• Så klart, ferdig før desember jeg
  • I innspurten nå.
  • Fruen/mannen fikser gavene i år
  • Gaver fikser jeg den 23.
  • Kjøper gaver med kryptovaluta-gevinst i år, men det tar så lang tid å hente ut pengene at gavene blir gitt i januar.

0 stemmegivere

1 Like

@babyrage :joy:

9 Likes

Du skjønner at jeg ikke engang har lest skjema når det der skjedde. :joy: Skulle være årets tekinvestor som du sikkert skjønte! Ho ho :santa:t6:

3 Likes

Stemt på årets Tekinvestor og årets nykommer. :+1:

2 Likes

På bonusspørsmålet om hva dere ønsker mer av på TekInvestor i 2018, har noen ønsket seg:

Egen forumdel for kun kryptovaluta.

Det har vi her :slight_smile:

og

Lagringsmulighet av de innleggene man liker

Bruk Bokmerke-knappen under hvert innlegg, du må kanskje trykke på de tre prikkene for at det skal vises :slight_smile: Du finner alt du har lagret ved å trykke på samme ikon i menyen øverst til høyre på siden.

3 Likes

Og skulle plukke ut en av flere dyktige Tekinvestorer blir ikke lett. Hvertfall ikke for en fersking som meg.

Får tenke over det en dag eller to.

4 Likes

Jeg ga opp og nominerte de jeg kom på som jeg setter pris på. :smiley:

9 Likes

Det skjønner jeg godt. Bare dette året jeg har vært særlig aktiv, men er jo flere som utmerker seg. Legger jo mest merke til de som er aktive på trådene en er mest innom da. Mange innlegg som holder høy klasse!!

1 Like

Enig! Er det mulig å nominere flere på hvert spørsmål kanskje? Eg har nevnt en, men kunne godt tenkt meg å fylt på med flere… Veldig mange eg har lært mye av her inne!

1 Like

Fyll på! :smile:

2 Likes

Ikke ett lett valg, men har stemt på noen nye Årets. Synes også att din titel er skikkelig kjedelig @pdx, ingen menneske ska behøve bli kalt “Admin” i dagens verden.

Stemmer for att admin videre blir kalt “The Godfather”, “El Patron” eller “Allfather” :rofl:

12 Likes

Stemmer Dr Frank, kort for Frankenstein. pga denne :slight_smile:

image

2 Likes

Haha, nej det här var inte lätt… Jag behöver också tänka lite :slight_smile:

IMG_0649

Merk kjønnsvalget, @Hakon :princess:

10 Likes

På tide med en Hvordan lage meme-tråd så du får litt konkurranse!

Tror jeg skal endre til h3nk1 som årets tekinvestor, eller humorist med den stripa- Hakons kjønnsvalg var p®ikken over I-en :joy:

Årets look-a-like! @h3nk1

Per Sandberg jr. Ute med stanga. Som far så sønn, fisk er livet!
fb0412a0587a1c7c07c31bb6dde224752fe2aa22_1_690x920

Se likheten!

5 Likes

Slutt, slutt - du sårer følelsene mine!

10 Likes

Ønsker meg tekinvestor App til iphone :santa::gift:

videre vil jeg nominere @Nocturne til årets TA analytiker (NANO) og @pdx kan vi jo kalle Mr.President :crown:

1 Like