Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kom det noe info om budene de har mottatt? :slight_smile:

Når man så på fristene for innsending til AACR så var det jo en smule knapt å rekke det mtp ASH så sent som desember men hadde et lite håp om å rekke det.

Ble du lurt ut av PCIB? Ouch… nå er den 5 kr opp fra der du solgte?

Han sa kun at de hadde snakket med andre, men at målet er å kommersialisere produktet selv. Til rett tid og sum så kan det være aktuelt

2 Likes

Jeg solgte PCIB og handlet mer NANO på 99-100. Kan ikke skjønne annet enn at den skal opp gjen mot 104-105.

Costa fortalte at de har interesse fra oppkjøpere, slik som meldt tidligere, men at de ikke ser noen grunn til å diskutere partner på nåværende tidspunkt. De ønsker å finne rett partner, men det er også nevnt tidligere at de ønsker mer data for best mulig forhandlingsgrunnlag.

Jeg tolket det ikke som at de har bestemt seg for å ta produktet til markedet på egenhånd, men at det også kan være en mulighet.

2 Likes

Ryker nok en del stopp/loss nå.

Solgte på 34,7.
Inngang 33,5
Så, tapt fortjeneste. Vurderte lenge å selge ned i går.

Slikker sårene med å laste meg opp i Nano

Jeg tenkte i samme baner. Sitte i cash og kjøpe eventuelle dipper.

Etterpåklokskap er fine skap. :slight_smile:

1 Like

Teknisk håp i hangande snøre mtp å holde seg over 100, men spørs nok om forventning om nyhetstørke trumfer det:

Fremgang for min egen del at jeg klarte å skrelle av en del aksjer i går, men må lære meg å ha enda mer is i magen på den store dagen.

Hode skulder RSI chartet? @Nocturne @Irathi

Jeg hånlo fra første stund av deres baisse-spekulasjoner om HS med utgangspunkt i ATH som skulle ta nano ned til 53, men HS med potensiale 86-90 er ikke helt uforenlig med forventninger om nyhetstørke fremover.

1 Like

@Evilfreud pcib har vært rimelig hausa opp den også da. Og den rapporten deres kontra Nano sin var ikke så oppløftende synes jeg. Men men, det er bare etpar ting som irriterer meg: De kortsiktige røde tallene, og at jeg ikke har mer cash å laste opp Nano på under 100 KR… :smiley:

La to av fondene mine til salg før 8.30 i morges, noen som vet hvor lang tid det går før man får oppgjør på de? På nordnet.

@holmes - ser den…

1 Like

Netfonds har gått fra -30000 netto til +30000 netto på en time eller noe sånt.

@holmes ja og i kursen. Volum stmmer også med størst volum i venstre skulder, mindre i hodet.

1 Like

110-100 = 10

100-10 = 90

ca potensiale

Da får du ny test av støtten på kring 90.

Tipper den brytes og at vi kan plukke på 70 tallet

1 Like

Det er mye støtte i området vi er i nå, skal en del til for å bryte videre ned.

Beste rådet i nano nå er å sitte i ro, se på @Tine han sitter i ro. Evt ta tap og håp på lavere inngang.

2 Likes

Surt som faen å sitte med årslønn i minus idag, men er nok enklere for oss med et veldig lavt å sitte i ro. Tror ikke vi skal ned på mitt snitt med det første, da har det skjedd noe veldig ille isåfall.

Blir det tørke nå fremover kan det nok lønne seg å selge, men jeg tar ikke sjansen. Hvis det plutselig kommer en god-melding spretter kursen ganske saftig :slight_smile:

3 Likes