Joda, men du har en strategi, den er sitt i ro. Long er caset greit.
Helt sant. Og jeg vet jeg ikke er dugende til trading, har ikke hjerte eller hjerne til det Må passe blodtrykket så…
I følge Investtech er støtte på 86 iallefall. Men den ligger jo i en positiv trendkanal.
Solgte halvparten på 98. Regner med å kjøpe tilbake på 93 eller 90. Bryter 90 så er 86 og 83 nivåene jeg kommer til å kjøpe på. Kjøpte litt mer PCIB i mellomtiden…
Hadde litt hjertet i halsen når kursen gikk så vanvittig ut i fra hva jeg sa for noen dager siden. Menmen, var en deilig rus så lenge det varte.
Caset er helt uforandret, og det er temaet i denne meldingen om hva vi kan se frem til er det jeg baserer min strategi på:
NANO:VENTER BETYDELIG MER OMFATTENDE OPPDATERING I JUNI
12:38
Oslo (TDN Finans): Nordic Nanovector forventer å kunne sende ut ny oppdatering om data fra sine kliniske studier i løpet av første halvår 2017, nærmere bestemt i midten til slutten av juni.
Det sier administrerende direktør Luigi Costa i Nordic Nanovector til TDN Finans i forbindelse med fjerdekvartalspresentasjonen.
-I neste oppdatering vil vi ha mer enn 37-01-studien. Neste oppdatering blir betydelig mer omfattende. Den vil inneholde solide data fra en stor gruppe med pasienter, og denne oppdateringen blir forhåpentligvis veldig bra, sier han.
Costa legger til at selskapet venter kommersielle inntekter mot slutten av 2019 eller starten av 2020, forutsatt at man har fått regulatorisk godkjennelse fra FDA.
En mulig trigger i nær fremtid er ny analyse fra Jefferies International Limited. Jeg kan ikke bekrefte det, men Tixis på HO skal ha sendt en forespørsel og fått svar fra Tone.
"Hei,
Jefferies vil gjøre en analyse på selskapet.
Vi vet ikke tidspunktet for når de publiserer denne.
Hilsen
Tone"
Det der er gammalt nytt, kom før 2017…
Ca da aksjen stod i 110 og fortsatte ferden til 125
Har lagt ved hele rapporten dersom du vil lese
CMP4_90353.pdf (619.2 KB)
Holder støtten ved 86 tro …
Atlebassen, ryker 89 er det en HS formasjon med potensial ned mot 70 kr. Da går jeg all inn!
Ser ut som den må lage skulder først? Det som skjer nå?
Tror denne har falt nok idag. Ser ut som den tar i mot på glidende gjennomsnitt
Hm… mixed signals her. Den HS formasjonen har jeg lite tro på, men at jeg kan få kjøpt under 90 tror jeg på…
Var tilstede på presentasjonen. Kan bekrefte at Tone uttalte at Jefferies vil komme med en analyse.
Ja, da er det bare snitte ned kanskje da?

Var tilstede på presentasjonen. Kan bekrefte at Tone uttalte at Jefferies vil komme med en analyse.
Kan gi kursen et kortsiktig løft. Har du lavt snitt er det bare å sitte. Jeg avventer inngang på mitt snitt igjen… (85ish).
Snitt på 95,61 nå her. Bedre å bare sitte rolig, har ikke kunnskapen til denne tradinga. Men det hadde vært bra å snitte ned prisen og opp med antallet da. Men hvem vet om den går såpass ned? Not me

Snitt på 95,61 nå her. Bedre å bare sitte rolig, har ikke kunnskapen til denne tradinga. Men det hadde vært bra å snitte ned prisen og opp med antallet da. Men hvem vet om den går såpass ned? Not me
Umulig å si men når fallet kommer på et så høyt volum så er det ikke bare kortsiktige som kaster kortene mener nå jeg. Her er det noe større på gang. Folk har Dahle-dippen friskt i minne. Håper for de som er innes skyld at den ikke kommer så mye lengre ned, jeg hadde snitt på 85…
Kikker litt på meglerlisten for dagen.
DBL har bare solgt som helvete, det minner meg mye om en emisjonsdeltaker som kaster kortene.
Merril Lynch mistenker jeg derimot for å være tradere med en short-strategi.
positivt å se Pareto, Carnegie og CSB i pluss på en sånn dag.