@Nocturne den har kanskje roet seg rundt 89 kan det se ut som?
Teknisk viktig nivå. Den bør snu her. Jeg vurderer større inngang. Kjøpte litt nå på 89.
Høres bra ut, litt tryggere å ha dere ringrever med Mer info og hint som kommer da
Tror jeg har funnet grunnen til dagens fall
HAHA!
Han der altså.
Jeg fulgte han på Shareville i starten, måtte bare gi meg når jeg fikk 3000 notifications om dagen. Det var sant å si ikke sååååå mye nyttig input heller.
Ivrig trader han.
Den største usikkerheten jeg ser i det fundamentale caset NANO er egentlig konkurrentene KITE og JUNO, jeg må si jeg misliker litt at de ikke blir adressert.
Nå spørs det jo selvfølgelig om det kommer en skikkelig rekyl og drar oss over 50 dagers snittet, hvis ikke ser det jo skikkelig nitrist ut teknisk:
2 millioner aksjer omsatt. I helvete.
Selv om jeg ikke stoler helt på TA i en aksje som Nano hvor nyheter kan snu kursen både nord og sørover, (eller mangel på nyheter som vi så i dag), er det noen betraktninger jeg har gjort meg som andre kanskje har noen innspill til:
- Brudd på 20 dagers MA.
- Stopp på 50 dagers MA (jeg kjøpte litt her).
- Mulig reaksjon opp i morgen for test av motstand 102-103?
- Korrelasjon mellom 100 dagers MA på 85 og forrige bunn på 83.
Brudd på 89 - potensiell HS (selv om venstre skulder er veldig skjev. Det samme kan observeres i RSI diagrammet. Potensiale for formasjonen (110-89 = 68). Jeg har vanskelig for å tro på dette.
Hva tror dere?
Jeg TROR det blir for drøyt fall. Dagens kursfall var mye, men er jo litt logisk i og med at oppgangen i forkant er forventningsbasert. Når det da ikke kommer noe nytt så holder ikke det selv om mange her, inkludert meg selv, synes det er bra nok i massevis på sikt. Ned mot 80 så tror jeg ikke folk motstår fristelsen lenger.
Her er lenke til program for International Conference on Malignant Lymphoma i juni inkl “call for abstracts”: http://www.lymphcon.ch/icml/website/doc/14-ICML%20PreliminaryProgram%20HR.pdf
Frist for innsendelse er 15. mars
Innsender vil få tilbakemelding om aksept/avslag innen 28.04
Abstracts offentliggjøres 07.06
Korriger meg gjerne, men det var vel slik at Nano var i gang med første pasient med 20/100-dosering i slutten av november og at man måtte påregne et testløp på tre måneder. Lenger dersom ytterligere pasienter tilkom undersøkelsen senere. Sett i ettertid synes derfor forventning om fremleggelse på AACR-konferansen i april vel optimistisk. Nano annonserte vel aldri heller dette?
Nå har Costa slik jeg har forstått det forespeilet resultater på konferanse i juni. Sammenholdt med fristene for abstracts over er det vel da ikke helt på jordet å anta at Nano allerede har resultater som gir dem en forventning om innvilgelse av et abstract som sendes inn innen 2 uker (15.mars)?
Liker ikke å bli for positiv så justeringer mottas med takk
Aacr var et longshot håp, det er helt riktig. Forventningene skapte mye volatilitet nå, men caset er helt uforandret. Jeg gjorde mitt vanlige ritual i går kveld når det har bølget og så gjennom kvartalsrapporten, og den er som vanlig råsterk.
DNB:
De kan levere late breaking abstract også. Dato for dette er senere.
Ja, datoen for endelig innsendelse er 5.april for late-breaking, men de må likevel sende varsling om dette 15. mars
Dette er jeg helt enig i. Poenget mitt er nettopp at siden Costa nå sier at resultater kommer ifm konferanse i juni så kan det, frister tatt i betraktning, indikere at de i disse dager er i ferd med å forfatte søknad til 15. mars. Jeg antar det da er sannsynlig at den vil omhandle positive resultater på 20/100, ellers er vel søknad ikke like aktuelt?
Ehm? De kan jo ringe Lugano 15.03 og si - vi kommer med late breaking abstract 05.04? Dvs. at det kan gå over en måned før vi får vite noe som helst om 20/100. Jeg skal ha is i magen denne gangen, rører ikke de 1000k jeg har nå, men kjøper ikke tilbake resten før aksjen er under 90. Markedet er utålmodig, desverre, utnytt det!
Nei, jeg tror ikke de kan det
A placeholder abstract, indicating the type of data that will be available by the late-breaking abstract deadline, must be submitted online by the regular abstract deadline (March 15, 2017, 17:59 CET).
No Late-Breaking Abstract will be considered without the submission of the placeholder abstract.
…men om det så var at de kunne ringe så er bare mitt poeng at Costas uttalelse indikerer, sammenholdt med fristene, en positiv forventning som er mer konkret enn vi hadde før.
så er kursen fremover en annen ting. Der er forventningen min ganske lik din tror jeg
Jo, ser den. Da lager de en placeholder med oppdaterte tall (ref. AACR posteren) for 20/100. De har jo noe data allerede hvis første pasient ble behandlet i november. Men det er positivt at antall pasienter er økt, det betyr at det er mindre sannsynlig at det er DLTs
Jeg tror ASH presentasjonen kan være representativ.
Dere kan se abstractet her, som ble publisert i november, og som da må ha blitt sendt inn en god stund før det.
https://ash.confex.com/ash/2016/webprogram/Paper97356.html
“A total of 36 patients have been enrolled into study, of which 24 are currently evaluable.”
Mens selve poster presentasjonen i desember da hadde et større datasett:
http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/ASH%202016%20Conf%20Call.pdf
“Data from 38 patients presented
‒ 38 evaluable for safety
‒ 35 evaluable for efficacy”
En kan se at antallet evaluable gikk fra 24 til 35/38 i den perioden mellom at abstractet ble sendt inn og selve presentasjonen.
Vi har antatt at minst 3 pasienter ble initielt behandlet med 20/100 fra november og antagelig omtrent nå (90 dager / tre mnd) begynner å få så mye data at det kan skrives et abstract, mens det på presentasjonen i juni vil være en mengde med data tilgjengelig, fordi som Lisa sa de har ytterligere økt antallet pasienter.
Langsiktig trend er intakt med støtten på 84-86