Legge inn buy uten tidshorisont på 85? Selger unna alt nå.
Har bare 3k PCIB og 10k Havyard igjen. Resten cash. Kjennes litt deilig
Ikke dumt å ha en del cash tilgjengelig, og roe tradernervene litt samtidig hehe
Eyes on target nå.
Hehe… er ikke utålmodig jeg. Har sittet og økt siden des 2015, men går litt inn og ut med en andel for underholdningens skyld
Oppfordrer til å sette opp flere kjøpsbud så du får et snitt på 85 i stedet, om du tenker å gjøre dette.
Et eneste teknisk lyspunkt å se, er at RSI og SMA50 begge bygger i noen grad under det nivået vi er på nå, ca 92.
SMA100 er den lengste trenden vi nå er blitt kjempet ned til…
Samt at en trygt kan gå ut i fra at treet nå i enda større grad er grundig rystet, eksemplifisert med at DBL solgte ut 100.000 i går, og på den andre siden også en entusiast som @Nocturne solgte ut i dag.
@Savepig skal ikke skryte på meg at jeg skjønner så mye av de chartene dine enda, men trenger ikke det for å ha sterk tro på at Nano skal mye opp over tid, kanskje allerede en god del på kortere sikt. Er vel snakk om en del potensielle kurstriggende børsmeldinger ifm melding fra SRC og analyser fra Jeffries Den som venter får se, er godt plantet i Nano hvertfall
Setter for øvrig stor pris på alle tips fra dere mer erfarne, både med linker og annet. Jeg vil ikke ha direkte aksjetips (stort sett) men tips på ting man kan lese seg opp på angående selskaper. Både potensielle opp-og nedsider
Jeg blir overrasket om vi ikke skal ned og teste trendlinjen når fallet i går på et så stort volum. Håper bare jeg kommer inn før triggerne som nevnes kommer. Mulig jeg må inn med en liten pott i morgen bare for å være sikker på at det ikke kommer noen melding på mandag
Hva synes du om å dra en trendlinje “i løse luften” slik jeg gjør på det chartet? Jeg tar den jo kun ut i fra en støtte jeg har sett andre steder i chartet.
sikkert noen som vil påstå det blir juksing.
Synes ikke det er så dumt. Den korrolerer jo fint med den flate linjen langs 85-ish. Mulig å få kjøpt på 87-86 men vet ikke så mange som er i Nano som følger TA slavisk. Ikke en traderaksje i så måte så plutselig stikker den. Magefølelsen er ikke god når jeg er uten Nano, men jeg MÅ følge strategien nå.
@Nocturne jeg “håper” på en måte du må på med de gode joggeskoene snart da, men jeg lover å tipse deg Men du følger nok bedre med enn meg regner jeg med.
Hehe, sikret såpass mye av gevinsten i Nano ved å selge i går at kursen faktisk kan komme opp mot 110 før jeg ikke har råd til like mye aksjer som jeg hadde. En slik rekyl kommer ikke uten nyheter. Og nyheter kommer ikke denne uken (tror jeg), så enn så lenge får jeg ha en søvnløs helg uten Nano… (hvis jeg klarer. Apekatthjernen min sier nok noe annet i morgen
)
Tør du å sitte uten over helga?? Heeeelt uten? Du er modig
Kjøpte selv på bunn igår. Pullback mot motstand etter brudd på triangel er det jeg kom frem til.
Bare noen tanker som svirrer… Hva tenker dere om at flere pasienter nå testes for 20/100 for å få et større pasientgrunnlag, og dermed er ikke behovet for ikke så mange pasienter i Paradigme tilstede da datene vil sannsynligvis være gode nok. NANO får fasttrack? er jeg på bærtur?
Tror nok ikke det er hold i det. løpet det legges opp til i paradigme har allerede et utrolig (som i helt vanvittg) lavt antall pasienter ift et vanlig fase 3 studie.
takk for tilbakemelding @Savepig .
ser at donkey på HO har funnet noe spennende i presentasjonene fra des.16 vs. gårdagens:
ENDRING I OMTRALE AV ARM 1/4 FRA SELSKAPSPRESENTASJON 2016 TIL Q4.
INDIKERE BEDRE PASIENTGRUNNLAG OG RESULTATER.
Hvis vi ser på selskapspresentasjonen fra desmber leser vi på side 10:
Arm 1: Determine Betalutin® safety and preliminary efficacy.
Arm 4: Determine the safety of predosing with high dose lilotomab.
Hvis vi ser på q4 presentasjonen leser vi på side seks:
Arm 1: Determine Betalutin safety/ efficiacy using a lower lilotomab pre-dose.
Arm 4: Determine Betalutin safety/efficacy using a higher lilotomab pre-dose.
Dette er intet mindre enn fantastisk! Det indikerer at NANO nå har rekruttert såpass mange pasienter i Arm4 at de vil bruke det som et grunnlag ikke bare for å avklare sikkerheten, men de kan også bruke det som et effektgrunnlag for å avgjøre om PARADIGME vil bli kjørt med 20/100.
DE HADDE SELVFØLGELIG IKKE TRENGT Å GJØRE DETTE HVIS 20/100 HADDE GITT DLT SLIK AT EFFEKTEN VAR IRRELEVANT.
noen kommentarer til dette? på forhånd takk hilsen langsiktig siden juni 2016
Hmm. Donkeykong er flink men jeg er ikke dønn sikker på om jeg i seg selv tolker dette mer enn “som forventet”.
NANO snakket jo en stund om at de ville prøve 20/100 i Arm 1 i tillegg til Arm 4 gitt at de fikk lov av SRC, her er Q3 rapporten:
Så har vi det nye bildet i Q4 rapporten:
Hvis jeg skulle tippe, så vil jeg være enig i at det at de driver og rekrutterer flere pasienter til arm4 istedet for arm1, så betyr det at de ikke har noen avskrekkende tegn på DLT fra den første kohorten, men de har funnet at det gir et ryddigere datasett å holde 20/100 i arm 4 og 15/40 med fase 2 pasienter i arm 1.
Arm 1 har jo blitt veldig variert mtp dosering og predosering i løpet av studiet, så de ville kanskje ikke gjøre det enda mer rotete ved å introdusere enda en variant der.
Bare min take. Jeg er uansett fremdeles overbevist om at dette er et av børsens sterkeste case.
er enig med om at dette er pt. børsens beste case. samtidig mistenker jeg at mr. Costa holder mye snacks igjen til lugano. både i forhold til 20/100 og bonusen rit/bet…jeg er amatør, men langsiktig:)
Tenk sånn på det: Lymrit-studiet har pågått fra 2012- og nå har vi jammen meg fått datoen for når sluttrapporten kommer. Det er ikke lenge å vente i drøye tre måneder!