Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Spennende tid framover ja! Og det vil vel komme mer interessant før juni og, mtp den rapporten bl.a? :slight_smile:

Costa til HegnarTv i dag 15:30

3 Likes

opp 10kr da på feiltolkning igjen ;D

3 Likes

Å herre. Vet ikke helt hva jeg vil forvente.

Utenom det, så er det en veldig sunn ordrebok i NANO de siste par dagene. Ligger veldig mange aksjer til kjøp på 92 ish, og veldig mange aksjer til salgs på 95 ish, og fornuftig spread derimellom. Ser ganske normalisert ut.

Eller ned 10 kr… :wink:

Skjeldent utalelsene hans fører til nedgang. Er kun når han må korrigere tidligere utalelser :smiley:

5 Likes

Hahahaha.

Mer beskrivende body.

1 Like

@Nocturne fisker rimelig inngang? ti kr ned? :smiley:

1 Like

Prøver desperat baissing @Oilimp hysj :sweat:

1 Like

Omega på armen til Luigi Costa. Han er på Hegnar TV nå

Noe måtte emmisjonspenga gå til.

3 Likes

Hihi. Costa er nok en holden mann privat allerede før han kom til NANO gitt.

Men dette er et utrolig bra intervju ift til hva man kunne frykte hos Hegnar TV, aksjekursen har overhodet ikke vært tema enda, de har utelukkende snakket om produktet og selskapet.

3 Likes

Hadde med meg en kompis på q4. Han har en del aksjer, men forholdvis liten kunnskap om caset.

Når Costa kom bort etter presentasjonen bli han HELT starstrucked når han så at Costa hadde AKKURAT lik klokke som han selv.

Ble overbevist om at han skulle kjøpe mer:p

5 Likes

Niicccceeeeee :thumbsup:

Sitter du og sier at han brukte samme klokke på Q4 som i dag? Og så snakker han engelsk med kontinental aksent? SELG!!!1111one

1 Like

Var det kursmålet ditt @Savepig ? 1111,one? :laughing::+1:

1 Like

Hvordan tolker dere salgsbildet for tiden?

De utenlandske husene selger mens Nordnetkundene kjøper?

Noen som fikk med seg Teknisk Analyse av Nano i Hegnar? Slik jeg tolker det er det en bearish undertone med snarlig test av 84-nivået. Haugen mente man burde bruke S/L da 200 dagers er nede på 68. Men det er vel ingen som tror vi skal så langt ned? Det må i tilfelle være hvis 20/100 tallene er så dårlige at de må kjøre en lavere dosering i Paradigme. Ser ikke slik ut for øyeblikket skal man tolke Costa rett.

1 Like

@Nocturne kanskje en ide for meg å sette stopp-loss, rundt 91 kanskje? Får da heller kjøpe mere aksjer på salg etterpå :grin::+1::+1:

1 Like

Lagt inn en liten lyttepost på 89.25, og skal kjøpe resten lenger nede, evt. litt lenger oppe.