Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hm, det høres merkelig ut. @Savepig har jo spekulert i om noen av disse aksjene er lånt ut til short.
Hvis det stemmer det du sier må de i tilfelle tilbakekalles før de kan selges?

Det har jeg ikke tenkt over i det hele tatt faktisk.

Men ja, det må jo være et bevis på at de aksjene faktisk ikke er solgt av de opprinnelige eierene som jeg påviste i insidertråden (bli innsider), men derimot lånt bort og må tilbakeføres.

Kommet nytt innlegg av Merlin på HO, kan være greit å lese (positivt innlegg og informativt) :slight_smile:

Link:
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2376337

1 Like

@Savepig @studenten86 @Nocturne

Emisjonsdeltakerne hadde IKKE lock-up. Kun ledelsen og største aksjonærene hadde det.

Var heeelt motsatt ; Utlån fra Healthcap muliggjorde at emisjonsaksjene kunne handles allerede dagen etter emisjonen.

4 Likes

Det har du selvfølgelig helt rett i og jeg har vel kommentert det flere ganger tidligere i tråden at HealthCap lånte ut til dette formålet. Brainfart! Takk for korreksjonen. :thumbsup:

3 Likes

@Nocturne, praten på HO går vel rundt det samme som jeg tok opp her for en tid tilbake?

Altså at vi får et sett med fase 2 pasienter i Arm 4 på samme måte som vi har hatt det ganske lenge i Arm 1.

1 Like

Stemmer det! Man blir litt småsur når folk sortmaler situasjonen, men må huske på det fundamentale i det hele.

Hadde Nano utvidet 20/100 forsøkene om safety var en issue? Nei. Mao. vet vi nå at 20:100 gir en god nok safety profil.

Kan man anta da at Nano utvider forsøkene for å a). ha et større datagrunnlag for Lugano? b). verifisere at resultatene er så gode som det faktisk ser ut til? c). run-in-Paradigme?

Jeg vet c). er tilbakevist men klarer ikke slå fra meg tanken på at Nano kommer til å søke om å få inkludert noen pasienter fra Arm 4 til Paradigme.

NANO har ikke utvidet 20/100 (enda. )

De har foreløpig IKKE behandlet mer enn seks pasienter ettersom de venter på godkjennelse fra SRC til å gå videre.

Jepp, skjønner. My bad. Likevel tror jeg safety ikke blir et issue her og at de får grønt lys på 20/100 :slight_smile:

Det er jeg helt enig i!

1 Like

Storhandel.

Non Member
DNB Markets
160 000 87,50 13:45:39

2 Likes

Omsetning på over 31 mill hittil. 17 mill + en handel på 14! @Nocturne vant du i vikinglotto i går? :smiley:

Haha, I wish! Hadde fint loadet opp med Nanoaksjer om jeg hadde vunnet. Og så tatt en del ut og kjøpt ny bil og feriehus i sør-frankrike. Men, men… forhåpentligvis kan jeg kjøpe de tingene om 2 år når Nano står i 1000 kr :slight_smile:

1 Like

dårlig tid her, men;

HS?

2 Likes

Potensiale for formasjonen?

Det var min konklusjon også i hår kveld. Halslinje 87,75.

Nedside 64?

Er det ikke slik at HS’en skal komme i forlengelsen av en stigning? Slik jeg ser det er den her i forlengelsen av en nedgang. Ser mer ut som om vi nå er i bunnen av en horisontal trend med støtte på 84 synes jeg?

1 Like

Jeg skrev på HO i går og chatten i dag at jeg trodde 85 og 83 var sterke støttenivåer. Jeg kan ikke se for meg at den formasjonen blir fullbyrdet. Kommer det melding i morgen tidlig kan det både shortcover og lettelsesrally.

#stillong #stillstrong

3 Likes

NANO har registrert nytt trademark.

“HUMALUTIN”

Har vi noe helt nytt i pipeline?

7 Likes