Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ser det er spekulert på HO at det er det nye offisielle navnet på Betalutin, men vi får vente og se :slight_smile:

1 Like

Skal vi ned mot 68 for å finne støtte nå?

TVILER jeg sterkt på. Tror det vil komme news innen de neste to ukene nå, og at bunnen er nådd her.
Hvorfor? Aksjen har snudd her to ganger tidligere (83). Ryker 83 kan det godt være vi skal snuse på 70-tallet men da vil nok alle kortsiktige ha forlatt skuta. Jeg har nå fem-sifret papirtap og kjenner det ikke en plass :smile:

Du har jo trodd på News i 4-5 uker nå :slight_smile:

Humalutin er kanskje navnet på videreutviklingen av “chimeric versjonen” av Betalutin? Med menneskelig antistoff slik at man ikke blir immune.

Det er vel det som sikter seg inn på 1. linje, og som kan ha potensiale til HELBREDELSE.

1 Like

Mange som har trodd på nyheter ja, fordi det er ventet akkurat det :slight_smile: Hvis man har troen på selskapet og produktene, er det bare å sitte rolig. Hadde selv vært enten skitnervøs eller ute av Nano nå hvis jeg ikke hadde lest meg opp på det fundamentale i selskapet. Så jeg sitter rolig og nyter sola her hjemme :slight_smile:

Har troen,

Lurte på å snitte ned og om noen hadde en formening på støtte under 83. Da vi var under tidligere i dag.

Er ikke så flink på støtte etc, men det er vel sagt 83? Hvis jeg hadde hatt cash nå, ville jeg kjøpt til det hadde glødet av kontoen :smiley:

Ut fra den informasjonen som forelå i markedet var det naturlig å tro på melding innforbi den tidsrammen. At denne ikke har holdt mål tar jeg med knusende ro. Så lenge det ikke foreligger melding om utsettelse, eller andre komplikasjoner antar jeg at alt er on track.

En ting man må skjønne i biotek er at TTT. Det er bare å studere grafen til Algeta eller Genmab, så vil du se at ingen av dem har hatt en rett linje, og begge har hatt perioder med større fall men trenden har vært en vei, og det er opp.

Så lenge vi ikke er nede og snuser på 60-lavt 70 tall puster jeg rolig. Kommer den ned dit må jeg reevaluere sommerferieplanene i år :smile:

Jeg tror vi får noe tidlig i april og mesteparten i juni.

Rent teknisk tolker jeg det slik at om vi ikke får close over 83 i dag så vil 76 være neste nivå, før 68.50.

Det som taler i mot er at RSI er oversolgt, og vi har brutt under nedre bollinger bånd.

Er man langsiktig er dette uansett en gavepakke.

Fundamentale nyheter (som vi alle venter på) vil selvfølgelig annullere disse tekniske betraktningene.

2 Likes

Tar meg en kaffe og wienerbrød

9 Likes

Kanskje for tidlig å konkludere men lukter vi ny bunn her nå? :slight_smile:

4 Likes

Skal vi tro at sperren på 83 blir fjernet så fort noen tar en liten bit?

1 Like

Håper den stoppet ganske “oppskriftsmessig” på 78,5 og bikker opp igjen. Trenger det med den porteføljen jeg har nå :slight_smile:

2 Likes

Positivt for nano?
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=766220&messageId=962073

Heller negativt vil jeg si, en studie videreføres ikke. Fordi det er dårlig resultat?

Hvorfor negativt? En mindre konkurrent for Nano :smile:

1 Like

Hehe, for nano er det kanskje positivt ja. De trenger noe positivt nå :smiley:

Nano har jo bare positive triggere i vente Evil, du får handle litt på tilbud mens du kan :smiley: