Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tja…Kvåle skrev at det ikke er et uavhengig organ i Usa. Jeg har bedt om en presisering, men har jo forståelse for at hun ikke bruker alt for mye tid på en nysgjerrig småaksjonær :sweat_smile:

Etter litt mer googling får jeg klart inntrykk av at en SRC er et annet navn for/ tilsvarende en:

Her er en bok om temaet:
https://books.google.no/books?id=QbnZDQAAQBAJ&pg
Der blant annet følgende fremgår:

Finner også generell informasjon fra FDA med anbefalinger for gjennomføring der de (slide 20-22) nevner DSMB = Data Safety Monitoring Board, which performs clinical monitoring of an
ongoing investigation:

Jeg forstår det altså slik at SRC er en gruppe som Nano antakelig utpeker/inviterer selv, og som i tråd med god forskningsskikk ikke er en del av gjennomføringen av det kliniske forskningsløpet på Betalutin, men som skal vurdere resultatene “fra utsiden” for å sikre god objektiv vurdering.

Kan jo være at det er http://www.nordicnanovector.com/about-us/scientific-advisory-board
som utgjør eller utpeker for alt jeg vet…

Vel…det var min hobbyanalyse :wink: Så er jo spm hva det har å si ?

Mitt gjett er da at SRC-melding kommer rett etter melding om deltakelse på Lugano.

2 Likes

Kjøpte litt til 78,50 idag. Ikke dagens beste handel, men fikk ihvertfall redusert snittet til under 100.

2 Likes

Har 300k til å kjøpe for nå… Oh Lord have Mercy!
Men kommer nok ikke til å kjøpe mer enn 2000 aksjer til, så har jeg litt krutt i tilfelle…

5 Likes

Har du solgt? Jeg har lyst å kjøpe mer men klarer ikke å finne riktig inngang lenger. Kan ikke skjønne hvorfor den snart er nede og surrer der den var før Q3 tallene i fjor…

Potensielle triggere (oppdatert)

• SRC Melding
  • Late breaking abstract melding
  • Breakthrough drug designation
  • Accelerated Approval
  • Partneravtale
  • Dose decision melding
  • Presentasjon i Lugano m/ oppdatert pasientdata
  • Oppkjøp

:slight_smile:

3 Likes

Også kan jo Nano komme med oppdateringer om de andre medisinske forsøkene som pågår?

2 Likes

Tja… Har solgt - og kjøpt og karret til meg ~2% flere aksjer på tradingen. Mine aksjer har gått såpass mye ned (110 i snitt) at jeg sitter til det kommer oppdateringer. Hadde jeg solgt meg ut når jeg sa - og handlet det jeg hadde tenkt (PCIB på 24-34) hadde jeg jo hatt ~40% flere aksjer! :joy:

2 Likes

Faller mye denne. Veldig fristende å flytte pengene over i noe annet for å dekke inn tapet.

Tar du sjansen på det? Ingenting som har forandret seg med caset, vi venter på nyheter “når som helst” og alt vi vet hittil er at alt går på skinner.
Har lagt mine “i skuffa” til juni, fra nå til da har vi fått vite mye, ref Nocturnes triggerliste fra i går over her.

Den faller jo 1-2% per dag og har gjort det lenge nå. Kan jo selge meg ut å kjøpe meg inn igjen på 60 kroner om 10-12 dager :stuck_out_tongue:

Er jo begrenset hvor lenge en kan sitte å se på at en “taper” penger.

Bare fint når noen selger - billigere aksjer til meg :smile:

#mohaha

At noen selger betyr at noen ikke har troen, på samme måte som at noen kjøper og har troen.

Selgere og kjøpere kan ikke ha rett, så får håpe det er dem som kjøper som sitter igjen som vinnerne her.

Eller så kan det være at de som selger har troen på at andre ikke har troen.
Jeg tipper mange som går ut av nano nå gjør det for å forsøke å få en billigere inngang.

Har du ikke troen på Nano mener du?

Prophet, min tidligere erfaring har ofte vært at jeg har solgt på eller nær bunn i situasjoner som dette, men det er selvsagt en vurdering man må gjøre selv. Alle har en grense for mye en kan tåle. En metode kan f. eks være å ha en bestemt rutine på å selge 50% av aksjene når man har 6-8% i tap, for og så kjøpe tilbake.

Når det gjelder å basere sin strategi basert på om andre selger eller kjøper, så betyr det bare at man ikke kan nok om caset. Man bør ikke bli påvirket av hva andre gjør i så stor grad. Innside-salg og kjøp er selvsagt av større betydning…

Selv tror jeg nedsiden er ganske begrenset, med potensial ned mot 65 kroner i verste fall, men jeg tror bunnen er nådd nå. Oppsiden derimot kan man anta er opp mot minimum 300-400 kroner ved oppkjøp

Opp 3,91% hittil i dag da. Bedre enn ned, men har like stor tro på selskapet og produktene på 75 kr som jeg hadde på 110. Faktisk større tro nå, når jeg har lest meg mer og mer opp :slight_smile:

3 Likes

Jo så klart, men jeg har jo tro på så ekstremt mye av teknologier etter å ha lest om de :smiley:

Hysj! Hva holder du på med?

(Merkelig når jeg skal kjøpe mer blir jeg lykkelig av at kursen ikke går over 80 :smile: )

1 Like

En kjapp kikk på chartet:

• Kursen har vendt opp etter foreløpig bunn på 76.75.
  • Kursen prøver nå å bryte gjennom 20-dagers snitt på 80ish kr.
  • Ved mislykket forsøk er det støtte igjen på 76.
  • Brudd ned va 76 vil ta oss til 200 dagers glidende snitt og 70 kr (ish).

1 Like

Bollinger antyder også 70 som point of no return.

1 Like