Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Regn på nytt og trekk fra cashbeholdning.

Det er også helt feil at tilsvarende selskaper ofte priser under 1 milliard. Her er det eksempler begge veier. Prisingen i USA er hinsides mye høyere. Se Roy Larsen som på kurs 100 gikk ut i finansavisen og sa selskaper i USA priset 4x høyere:)

3 Likes

Nytter ikke å komme med realiteten når noen har bestemt seg for det motsatte. Er sikkert like negativ når kursen står i 200, 300 osv.

Glemte å regne inn fallet, ser mcap er 3,86mrd ifølge tallet nano har på siden sin. ( det var ved 78kr i kurs). Vi får se hvor mye av oppesiden som er tatt ut hvis det kommer en positiv nyhet.

OK – la oss droppe 2 års praten litt da ingen har en spåkule og sjekke Nano på kort sikt. Vi vet Costa har guidet at de skal presentere data på Lugano, men hvordan kunne han si det uten å vite at de vil få godkjent abstraktet i Lugano? Sjekk så dato for svar på hvem som får presentere i Lugano.

Dette sendes ut SENEST 28.04. Dvs. det kommer en melding fra Nano ila. denne uken om Lugano. Hvis ikke regner jeg med de ikke kom med. Vil dette være en trigger? Ja.

2 Likes

Får krysse fingrene for at det ikke blir en trigger alla PCIB da… 40% ned :stuck_out_tongue:

1 Like

Kommer de ikke med i Lugano vil jeg bli urolig… kommer de med tipper jeg det vil booste 10% opp.

88kr blr jo rene høydaren ;D

Hehe, da er jeg i det minste break even :smile:

@Nocturne

Du driver jo med ren villedning både her og på HO. Les hva det står fra ICML.

“Abstract submission has been closed.Notification regarding abstract evaluation results (acceptance for oral or poster presentation, inclusion in the Abstract Book or rejection) will be sent to the first author/presenter by April 28, 2017.”

Det blir sendt til førstemann innen 28.04!

Mener du melding om dette kan komme etter 28.04?

Såklart. Les hva som står!

Vil tro meldingen kommer denne uken, men du legger opp til krisestemning dersom den ikke gjør det - noe det absolutt ikke er.

Absolutt ikke krisestemning om melding ikke kommer denne uken, men jeg tolker “by 28.04” som INNEN. Dvs. innen fredag skal man få vite om man er med. Jeg så bare ikke det stod “første mann”… :slight_smile: (Forøvrig har jeg ingen tro på at folk som er inne i Nano selger hvis det IKKE kommer melding denne uken - har man ventet siden desember, venter man da vitterlig 1 uke til!)

2 Likes

Var dette jeg tenkte på.

Virker som vi er enige nå :slight_smile:

1 Like

Ja, jeg så den ble på kanten så den var ikke med i HO innlegget :slight_smile:

Men hvordan tolker du det at Costa sa på Q4 at de skal presentere i Lugano uten å da vite om de kom med? Er ikke det litt… rart? (P:S - Du så hva som skjedde med kursen nå?` :slight_smile: )

Nja, de vet nok med 99,9% sikkerhet at det de sitter med vil bli akseptert. Er et meget godt tegn at han guidet så tydelig!:slight_smile:

1 Like

Det er min tolkning også. Men synes det er litt risikosport å si noe sånn når du vet hvor prestisjefylt det er å få presentere der, og at kriteriene for acceptance (spesielt late breaking) var ganske strenge…

Due to time constraints, only a limited number of abstracts can be selected for proffered papers (in the general sessions and in the “Focus on…” sessions). To assure a fair selection, all abstracts will be reviewed by at least 7 international experts.

Selskapene må vel ikke børsmelde at de har fått abstract akseptert så fort de får svar fra konferansen? PCIB meldte eksempelvis om sin poster på ICL mer enn to måneder etter at de skulle ha fått svar fra ICL.

Vel, du så hva som skjedde med kursen i PCIB ved den meldingen. Så lenge det er kurssensitivt, skal det børsmeldes.

Ref. prinsippet om lik bekhandling, vil være rart om de får godkjent abstraktet og det ligger åpent på hjemmesiden til konferansen men de unnlater å melde det?

1 Like

Viktig presisering! Jeg har skrevet dette før også… Vi kan ikke vite hvor lang tid det tar fra Nano får beskjed til de melder resultatet videre.

En ting til. “First presenter” er så vidt jeg vet den som står først av flere forfattere på abstractet som Nano har sendt inn. Altså, det “er” Nano.

1 Like

Ser det spekuleres på HO om de muligens kommer noe alt neste uke i Boston…