Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Boston er vel ikke en forskningskonferanse?

Synes det virker noe merkelig

Synes også det er merkelig, all den tid Tone har svart på mail og sagt kliniske data kommer i Lugano.
Men det står “updated clinical and pre-clinical data will be presented”. Kan det være noe annet?

Det kan bety at ting går som planlagt, eller at de trenger mer tid, eller insert en grunn her

Hvis det står på hjemmesiden så kommer det jo noe går jeg ut i fra, men updated må jo ikke nødvendigvis bety noe nytt ift hva markedet kan ha lest seg til selv pr i dag.

Det er to konferanser i Boston.

2 Likes

Topp 20 oppdatert offisielt:

Fra emisjonen:

3 Likes

Så nordnet-kunder har aksjer for 166mnok i Nano? Og Netfonds-kunder for 53mnok? Sprekt.

Potensielt mange flere rike folk i Norge om 2 år? :smile:

1 Like

Vedrørende “diskusjonen” lenger opp:

"Innlegg av: donkeykong (24.04.17 21:02 ), lest 319 ganger
Ticker: NANO
Endret: 24.04.17 21:07
RE^1: Nordic Nanovector - The Emerging Leader in Cancer Care
Undertegnede sendte tidligere i dag en e-post til Tone Kvåle med spørsmål om det medførte riktighet at “Updated clinical and pre-clinical data will be presented.” på PEGS i Boston.

Se svar:

"Tone Kvåle tkvale@nordicnanovector.com
7:59 PM (58 minutes ago)
Hei,
Takk for email.
Det er korrekt at Deutsche Bank 42nd Annual Health Care Conference er en investorkonferanse.
På PEGS konferansen vil det ikke bli presentert nye/oppdaterte kliniske data.

Hilsen
Tone"

Vi kan altså avblåse teorien om oppdaterte kliniske data vil bli publisert på PEGS. De vil som selskapet tydelig guidet på q4 bli lagt frem på ICML Lugano. Jeg ser allikevel frem til begge presentasjonene i Boston:-)

PS: Synes ikke vi kan klage på Kvåle som IR-kontakt, all den tid hun svarer profesjonelt på alle hendvendelser - også på kveldstid. "

6 Likes

Har dere sett denne? Det hadde ikke jeg. Her står det at studien kanskje åpner igjen etter at data er evaluert. Vi husker Costa sa de skulle inkludere flere pasienter dersom SRC grønt lys. Data evalueres as we speak.

2 Likes

Leste den i dag ja, fant link på HO. Tenkte å dele den, men trodde folk hadde sett den. Lite søvn her også, ikke helt sharp i dag-får skylde på det :sweat_smile:

1 Like

ICML har begynt å sende ut bekreftelser på godkjente abstracter. (fant linkene på hegnar)

http://amda-1rbic2.client.shareholder.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1022650

og

Blir ikke overrasket om NANO melder i morgen.

3 Likes

Interessant! :slight_smile:

3 Likes

Spennende dette! En god indikasjon på at noe kan skje om ikke lenge.
Og Nano skal i tillegg på to konferanser neste uke (fra ons 3 til fre 5 mai)
i Boston. Legg dette med en forventet positiv mld fra SRC, så tror jeg nok vi får hyggelige, blå tider i Nano-porteføljene våre :slight_smile: De som har handlet da.
Hvis en mld tikker inn før børsåpning, hvor mye vil kursen gå opp ved åpning? :slight_smile:

Kommer ann på meldingen. Den går ned, ligger stille eller går opp :=)

Jobber hardt om dagen for å tilføre Nano-tråden substans skjønner jeg :joy:

3 Likes

Hvis ikke melding komme i morgen rekker du kanskje komme deg inn :wink:

BTW - Epizyme som skal legge frem data i Lugano er opp 18% over dammen as we speak…

Skal sies at de samtidig annonserte fast-track approval da… :wink:

1 Like

Ja, så det. Aldri hørt om selskapet. Ser Novartis også skal legge frem CAR-T data på Lugano.
Blir en spennende sommer med alt av meldinger som kommer, både fra Nano og konkurrentene!

2 Likes