Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tror nok det blir en blå dag melding eller ikke, folk vil begynne å posisjonere seg…

1 Like

Selv om enkelte liker å være negative uansett, så skreiv jeg ved forventet positiv melding da. Hvis en meteor ramla i hodet mitt imorra, ville det være negativt for meg, men jeg skrev ikke noe om det heller vel? :joy::joy:

2 Likes

Ja, du gjorde jo det :slight_smile:

Når det er sagt, jeg regner det som unaturlig om ikke svar til alle søkerne til Lugano blir sendt fra arrangøren samtidig. I og med at enkelte allerede har meldt om godkjenning, blir jeg derfor litt usikker om ikke Nano også melder det i morgen.

Første jeg har gjort hver morgen når jeg våkner er å ta av flight mode på mobilen og vente par sekunder for å se om melding fra newsweb tikker inn. I dag måtte jeg inn og sjekke at - jo, jeg har opprettet kursalarm på Nano melding hos dem. I morgen tikker den kanskje inn.

Men hvis ikke er jeg ikke enig i konklusjonen. ICML har sagt de vil sende svar til FØRSTE mann innen 28.04 (fredag). I og med at førstemann har fått svar allerede så er de innafor ifht. det de har sagt :slight_smile:

1 Like

@Aksjesnila

Jeg blir ikke urolig.
NANO har vel “tradisjon” for å være litt “trege” med å sende ut børsmelding? Mener det var sånn ved ASH, er på mobil og får ikke sjekket nå. Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.

Det jeg husker er at forrige SRC-melding kom 4. nov. - dagen etter melding om deltakelse på ASH :slight_smile:

De har sagt “first presenter”. Det betyr ikke førstemann mener jeg, men er den som står som first presenter/first author på Nanos innsendte abstract.

Alle som sender inn et abstract har en person som er first presenter.

Selv tolker jeg ‘first presenter’ som det første selskapet. Så kommer svarene fortløpende.

1 Like

Her er sakset fra Lymphcon for å oppklare:

"ABSTRACT SUBMISSION POLICY AND REGULATIONS

The submission of an abstract constitutes a formal commitment by the first author/presenter to present the abstract (if accepted) orally or as a poster.
The first author for each abstract serves as presenter and primary contact for all correspondence regarding the abstract".

Dette har sin bakgrunn i at forskningen som her legges ned er prestisjefull for dem som deltar. Det er ofte mange som deltar og får navnet sitt på abstractet, men arrangøren forholder seg til den hovedansvarlige for forskningen, altså “first Author/first presenter”.

1 Like

Det er ingen motsetning mellom det du sier og det vi sier @Aksjesnila :slight_smile:

La oss si Novartis var førstemann til å sende inn abstrakt. Nano nummer fem.

Første navn på abstraktet til Novartis får melding. Så navn nummer 2,3 osv.
Så var det Epizyme som sendte inn som nr 2. Første mann på epizyme’s abstrakt får svar, så nr. 2, 3 osv.

Er du med? :slight_smile:

Nei. Det er en motsetning fordi dere definerer first presenter som førstemann. Det er i beste fall veldig upresist. First presenter er som jeg har skrevet en definert rolle knyttet til hvert enkelt abstract. Den har med formelt ansvar for anstractet å gjøre, ikke rekkefølge på utsendelsene.

Jeg er enig i at det ikke innebærer at det er utenkelig at utsendelse fra arrangøren skjer i rekkefølge etter når abstractene fra de ulike selskapene kom inn til dem, men i så fall er det en tilfeldighet som ikke har noe med begrepet “first presenter” å gjøre :slight_smile:

Enig med @Aksjesnila. First presenter er presentasjon av abstraktet av førsteforfatteren bak, det er denne personen som får beskjed om godkjent abstract. Standard praksis på medisinske kongresser.

1 Like

Pågående studier og kommende triggers:

Dosimetry Study of Betalutin for Treatment of Relapsed Non-Hodgkin Lymphoma
Phase 1 study
Estimated Primary Completion Date: September 2018 (Final data collection date for primary outcome measure)

Study of Betalutin for Treatment of Relapsed or Refractory Non-Hodgkin Lymphoma
Phase 1
Estimated Completion Date: December 2017 (Final data collection date for primary outcome measure)

A Phase I/II Study of Betalutin for Treatment of Relapsed Non-Hodgkin Lymphoma
Phase I, Phase 2
Estimated Primary Completion Date: March 2017 (Final data collection date for primary outcome measure)
Estimated Study Completion Date: December 2021

1 Like

Melding… :seat:

Hm… ikke den jeg håpte på…

Ikke den jeg hadde håpet på heller, men liker at det begynner å komme nyheter.

1 Like

Godt å høre at de har tilgang til edb-computer og kan bruke internettet til å kommunisere litt med oss interesserte hvertfall :smiley: :+1:

3 Likes

Ja @Oilimp, han fyren i infoavdelingen til Nano har våkna fra dvalen og sitter og puncher de neste 4-5 meldingene as we speak :smile:

1 Like

Han har bare vært på en 2-ukers fyllecruise for å feire de spektakulære resultatene Nano har kommet fram til, han ble edru i natt og kom på han hadde glemt å informere markedet :joy:

1 Like

Tester 20-dagers glidende snitt as we speak (81 ish) - må ha brudd over dette i dag = bull :slight_smile:

1 Like