Ja, det er riktig, og er et spennende signal for hva en fase 2 studie vil kunne generere av data. Samtidig skal man være forsiktig med å kun fokusere på de “beste dataene”, spesielt når man sammenligner med andre studier der man ikke har full oversikt over studie design osv… Da er det ryddigere og bruke all generert effektdata. Det gjør sjansen for at man opplever skuffelser mindre.
Det er vel ganske stor enighet blant aksjonærer om at sannsynligheten er veldig stor for en presentasjon av resultater fra 20/100 forsøkene, uten at man kan være sikker.
Uansett spennende å være aksjonær for tiden!
Hva skjedde i Nano nå?
Ser den duppet til rundt 80
Nordnet selger, Pareto kjøper.
Klassisk stop loss-raid!
Er nok flere bio aksjer som stuper / dupper litt som følge av denne nyheten: http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/05/Elendig-nytt-fra-Biotec-Pharmacon
Hæ? Det der har jo ca. INGENTING med de andre bioaksjene å gjøre??
Det gir en påminnelse om risikoen og det kan være nok for noen.
tipper dette var et stop-loss raid i forkant av morgendages presentasjon. noen tjente uhorvelig mye penger på det her. Tipper vi ser NANO i blått når børsen stenger. +2,5% er min gjetning.
Men, men…?? Jeg var i Biotec i 2-3 år og solgte driten på 11 kr med tap. Nå er kursen halvert igjen. Veldig glad jeg er ute, men relevans til de andre bioaksjene ser jeg virkelig ikke. De skal f.eks ikke forholde seg til NHS. Og Woulgan er ikke et legemiddel?
Er ingen presentasjon idag, om du tenke på Deutche bank saken. Den er imorgen.
takk, går litt i surr med datoene når kursen svinger. endra innlegget mitt så det ikke blir noe forvirring
Men om jeg har regnet tidsonene riktig går han på scenen 1630. Så effekten vil ikke komme før fredag.
Bortsett fra da de var på jeffries før jul er det ingen investorkonferanser som har gitt noe merkbart positivt utslag, bare så det er sagt.
Heller motsatt.
Så ignorer støyen, og følg din egen strategi.
3-4 May 2017
Deutsche Bank 42nd Annual Health Care Conference
Boston, USA
4-5 May 2017
PEGS Conference
Boston, USA
3 mai i dag.
Nano presenterer i morgen, fra ca kl 16:00 norsk tid.
Ok, så bare på Nanos nettsider at den startet i dag. Hvor fant du info om når de presenterer?
Siden ikke alle har tilgang til insideforumet kan jeg kopiere min egen post derfra.
Deutsche Bank 42st Annual Health Care Conference
Ryktene sier Costa skal prate. 10-10.30 lokal tid Boston Usa Ryktes også at det skal streames her.
http://edge.media-server.com/m/s/advo9ejx/lan/en7
Fullt program her
Har tenkt litt i dag.
Jeg leser på FDA sine sider;
"For purposes of Breakthrough Therapy designation, clinically significant endpoint generally refers to an endpoint that measures an effect on irreversible morbidity or mortality (IMM) or on symptoms that represent serious consequences of the disease. A clinically significant endpoint can also refer to findings that suggest an effect on IMM or serious symptoms, including:
(…)
-A significantly improved safety profile compared to available therapy (e.g., less dose-limiting toxicity for an oncology agent), with evidence of similar efficacy"
Må si jeg synes Betalutin passer den beskrivelsen som hånd i hanske. Når du i tillegg regner inn at effekten er bedre så synes jeg det ser veldig bra ut.
Ellers noen gode linker på HO i dag.
Arne Kolstad skal presentere på konferanse i Bologna 15/16. mai.
Presentasjonen hans fra 2016 på samme konferanse ligger her;